Winactie #Lifemustbefabulouswinactie

Lieve beauty's,

Een dezer dagen zal ik op instagram een winactie online zetten. Dit doe ik zodra ik 500 volgers heb op Instagram. De winactie zal 14 dagen duren zodra hij online staat. In dit nieuwsartikel wil ik jullie graag de producten laten zien die ik wil gaan weggeven aan één van mijn volgers.

De regeltjes voor de winactie zijn:

1. volg mij op instagram

2. repost de geplaatste foto op instagram

3. gebruik hastag: #lifemustbefabulouswinactie

4. om je winkans te verdubbelen, volg mij dan ook op Bloglovin' zie onderin deze post de link naar mijn bloglovin' of zoek mij op bloglovin' via lifemustbefabulous.nl

5. je kunt één keer meedoen.

Wanneer je mij ook op Bloglovin' volgt, dan komt jou naam twee keer op de lijst te staan! Dat leek me toch wel leuk!

De producten die ik weggeef met deze winactie zijn:

  • Een paar leuke groene herfst oorbellen.
  • Een 'wire' haarelastiek, een speciaal elastiek waardoor je haar niet afbreekt en het de hele dag in je mooie staart of knot blijft zitten!
  • Een zelfgemaakt armbandje met de tekst "love" (ik heb hem ook met liefde gemaakt).

  • Teenspreiders die je helpen om je teennagels netjes te kunnen lakken.
  • Longlasting nailpolish kleur 853 van Hema, een leuk herfstkleurtje dacht ik zo.
  • Wet and dry blush powder van Hema in de kleur 52.
  • Mijn favoriete mono oogschaduw kleur van Rimmel London in kleur 410 Plum Romance voor Glam eyes, deze kleur paars is echt zo mooi! Ik hou ervan! Ik gebruik hem regelmatig!
  • Een mooie herfstkleur lipstick van Hema in de kleur 08, de kleur is een beetje paarsrood.

En dat was nog niet alles,

  • Een purederm deep cleansing Peel-off mask cucumber (diep reinigend en vochtinbrengend).
  • Een Hema chocolademasker met cocoa butter (reinigend en voedend voor je huid).
  • Een tester van één van mijn favoriete shampoo en conditioner, Argan Oil of Morocco.
  • En een tester van mijn favoriete Clarins product, de wake up lotion.

En dit was het wel!

Wat vinden jullie van de producten in deze winactie?

Ik zou het leuk vinden als je meedoet!

With Love,

Olivia

Life Must Be Fabulous

 

 

 

 

 

Reacties: Winactie #Lifemustbefabulouswinactie

winactie

super mooi!! ik doe mee!! fingers crossed :)

Vet

Wauw leuke producten! Ik hoop dat hij snel online komt! Dan doe ik zeker mee! Xxx Denise

Re:Vet

Hij is online! Veel succes! XoXo Olivia

Nieuw bericht