Leuk nieuws

Ik heb leuk nieuws maar ik kan het nog niet vertellen... grrrr zo irritant hihi! Ik wil het nog niet vertellen maar ik ga jullie even lekker maken hihi!

Heb iets gedaan waar ik erg blij  van wordt en ik hoop dat jullie het ook leuk vinden. Maar ik kan het nog niet zeggen! Ik hoop dit weekend of na het weekend! Het geeft me in ieder geval een positieve energy boost! Die had ik nodig!

Ik ben afgelopen weekend naar Latin Village geweest, in mijn rolstoel, maar ik heb daar echt genoten! Ik ga dit weekend wat foto's bewerken en online zetten en een stukje schrijven bij "het Leven". Latin Village was ook even een Positieve energy boost! Maar mijn leuke nieuws al helemaal! Ik verklap nog niets!

Liefsssssss

Life Must Be Fabulous!

 

Reacties: Leuk nieuws

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht