Lekker experimenteren met het W7 pallette, In the Buff, Natural Nudes, Eye Colour Palette

Vandaag ben ik gaan experimenteren met het W7 pallette, In The Buff, Natural Nudes, Eye Colour Palette. Ik heb het palet besteld via Omis and More. Het palet zou een goede dupe zijn van de Naked 2 van Urban Decay. Ik ben enorm blij met mijn Naked 3 palet van Urban Decay en ik heb nu even niet de centjes om ook de Naked 2 aan te schaffen. Daarom dacht ik, ik ga de W7 gewoon proberen, hij koste slechts EUR 10,-. Toen ik swatchte op mijn arm pakte de donkere kleuren direct goed, de lichtere kleuren moest ik meerdere keren opsmeren. Het palet vind ik er ietwat goedkoop uit zien en aanvoelen maar ach, het gaat uiteindelijk om de inhoud. 

Ik wilde vandaag weer even lekker een make upje op. Ook al heb ik verder geen gasten in huis, behalve mijn vriend die zo voetbal komt kijken en lekker een pizza meebrengt. Ik ben benieuwd hoe Nederland gaat spelen vandaag. Voor de gelegenheid heb ik ook maar het oranje WK jurkje van Olcay Gulsen aangetrokken die ik via Supertrash had besteld. Als ik toen had geweten dat ik nu in een rolstoel zou zitten en niet lekker met een glas wijn in de stad kon gaan kijken had ik er nu dus anders bij gezeten.

Ik wilde niet te opvallende ogen want ik ging vandaag voor een opvallende lipstick. Ik heb de lipstiscks van Catrice gemixt met elkaar. Ik had eerst de kleur 050 Princess Peach op maar ik vond hem toch wat te oranje met deze oogmake up. Daarom heb ik de 260 It's A Matt World er overheen gedaan waardoor het een beetje rood/oranje is geworden. Wel had ik zin in glitters. Ik heb een fijne highlighter/shimmering powder van J Cats Beauty die ik over de oogschaduw heen heb gedaan. Hiermee moet ik wel altijd een beetje oppassen want anders wordt het een glitter paradijs op mijn gezicht.

Ik heb geen speciale primer op mijn ogen gedaan, alleen wat foundation en concealer. Ik wilde een lichte basis op mijn ogen, de lichte kleuren pakten op mijn ogen ook niet zo goed, ik heb eerst (zie het plaatje) nr. 1 en 3 op mijn gehele ooglid gedaan tot onder mijn wenkbrauw. Vervolgens heb ik nummer 4 op mijn bewegende ooglid gedaan tot ongeveer halverwege. Vervolgens heb ik een iets mattere en donkere kleur, de 8, gepakt en die heb ik in een V vorm in de ooghoek van mijn ogen aangebracht. Dit heb ik even geblend met een fluffy kwast zodat de donkerheid een beetje weg ging. Vervolgens heb ik nog een donkere kleur gepakt, de 11. Deze heb ik vooral in de lijn van mijn oog aangebracht waarna ik het weer heb geblend en tijdens het blenden heb ik ook wat van nummer 2 toegevoegd. Omdat de lichte kleuren niet zo goed dekte als dat ik wilde heb ik mijn Sleek palet (Sleek, i-Divine del mar, Volume 1, limited edition) er ook even bijgepakt. Daar zit namelijk een spierwitte kleur in en die heb ik aangebracht in de binnenste ooghoeken. Ook dit heb ik weer geblend zodat de kleuren mooi overlopen. Mijn oogleden glansten al wel wat maar om nog wat shimmer aan te brengen heb ik nog een klein beetje Highlighter van J Cats Beauty over mijn gehele oog aangebracht tot onder mijn wenkbrauwen. Dit heb ik zo subtiel mogelijk gedaan om zoals ik net al vertelde een glitter paradijs te voorkomen. De highlighter zorgt wel net even voor dat beetje extra. Per slot ben ik lekker gaan smeren met mijn 3 mascara's van L'Oreal. Ik gebruik deze drie mascara's door elkaar om een fals lash effect te krijgen. Ik heb vrij lichte wimpers en ik hou van veel mascara. Ik gebruik niet zo vaak eyeliner, heel af en toe bij een feestje wel oogpotlood onder mijn oog. Eyeliner staat mij niet zo en ik kan het ook niet echt mooi aanbrengen, ik heb het dan vandaag ook niet gedaan.

Overall ben ik blij dat ik dit palet heb aangeschaft, vooral voor de iets donkere kleuren, die pakken mooi. De lichte kleuren vind ik wat minder. Maar ik blijf hier natuurlijk mee experimenteren en ook de lichte kleuren zullen wel een keer een functie krijgen in mijn oogmakeupjes.

Ik zeg hup holland hup! Laat de leeuw niet in zijn hempje staan! Succes tegen Australie.

Ik wens jullie een fijne avond!

 

WIth Love,

Life Must Be Fabulous

 

Follow my blog with Bloglovin

Reacties op onderwerp: Lekker experimenteren met het W7 pallette, In the Buff, Natural Nudes, Eye Colour Palette

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht