Kuitkramp

Ik heb dus paraparese, dat betekent een verlamming in de benen. Mijn verlamming is tijdelijk waarschijnlijk.

Een groot nadeel wat ik nu ervaar is KUITKRAMP. Ik wordt er echt helemaal gek van. Normaal, als je kunt lopen, ga je even je been strekken bij bijvoorbeeld de trap. Dat kan ik nu niet. In het ziekenhuis drukte ik op de bel en de verpleegster rekte mijn been (toen alleen mijn linkereen) en de kramp vertrok weer. Toen had ik er nog niet zoveel last van. De fysiotherapeut in het ziekenhuis leerde me dat ik met een sjaal mijn been wel zelf kon strekken/rekken. Dat werkt ook wanneer ik niet veel last heb van de kramp.

Maar jeetje, ik wordt nu echt helemaal gek. Ik heb bijna de hele dag kramp in mijn benen, bovenbeen, knie en kuit. Niet alleen in mijn linkerbeen maar ook in mijn rechterbeen. Mijn fysiotherapeute adviseert magnesium. Dat heeft tot nu toe nog geen effect gehad. Ik weet soms niet meer waar ik het zoeken moet en het begint sinds gisteren echt mijn dag te beinvloeden. Want het doet gewoon echt pijn en als de kramp even weg is lijkt het alsof ik een soort napijn/spierpijn heb.

Kent iemand dit?

Heeft iemand een tip?

Ik trek dit echt heel slecht. Ik hoop toch zo dat die revalidatie snel gaat beginnen.

XoXo

Life Must Be fabulous

zonder kuitkramp :(

Tips???: Kuitkramp

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht