Webshoplog Kruidvat (video)

Dag lieve beauties,

Dit lijkt een laat artikel te worden. Dit komt doordat het uploaden van mijn filmpje enorm lang heeft geduurd. Maar morgen kunnen jullie dit natuurlijk ook lezen.

lk heb een filmpje opgenomen over de bestelling die ik heb gedaan bij Kruidvat. In dit filmpje laat ik de producten zien die ik heb gekocht. Dit zijn zowel producten die ik nog niet eerder heb gebruikt als producten die ik al een langere tijd gebruik... Toen ik hoorde dat Kruidvat een webshop heeft, heb ik direct een bestelling geplaatst. Voor 21:00 uur besteld, de volgende dag in huis stond er en dat vond ik ook wel wat. De volgende dag kreeg ik een mail dat de levering was uitgesteld tot de volgende dag. Jammer. De volgende dag kwam er geen bezorger en kreeg ik een mail van DHL Parcel dat ik niet thuis was. Nou ik weet niet waar hij was maar ik zat thuis met smart te wachten op het pakketje. Ik kan sowieso mijn huis niet zo makkelijk uit. Enfin, de volgende dag hetzelfde verhaal. Het was inmiddels donderdag. Per mail een klacht ingediend en afgelopen vrijdag gebeld naar DHL Parcel met de vraag of de bezorger wel bij het juiste adres was gekomen. Gelukkig heb ik vrijdag mijn pakketje mogen ontvangen. Gelukkig maar want mijn NYC primer was echt helemaal op. Ik vond de service dus wel wat teleurstellend. Ik kies liever voor PostNL hoewel daar ook wel regelmatig wat mis gaat, maar de bezorger die mijn pakketjes bezorgd van PostNL die ken ik inmiddels een beetje (het is altijd dezelfde) en die weet bijvoorbeeld dat ik niet altijd snel bij de bel ben en hij belt gewoon twee keer aan. Dat is service, dat kon DHL Parcel natuurlijk niet weten maar die kwamen uberhaubt niet. Mijn hondje blaft al als er iemand over de gang heen loopt, laat staan hoe het gaat als de deurbel rinkelt. Genoeg geschreven.....

Ik ben benieuwd wat jullie van deze video vinden. Ik krijg graag feedback hihi!

Klik hier als je het filmpje niet kunt laten afspelen, je wordt dan doorgelinkt naar het filmpje op mijn You Tube kanaal.

Je kunt je abonneren op mijn You Tube Kanaal, dat zou ik leuk vinden! En de duimpjes omhoog natuurlijk ook... (stiekem bloos ik nu ik dit schrijf).

Ik hoop dat er iemand is die ervaring heeft met een goede leave-in conditioner en die deze ervaring met mij zou willen delen. Ik ga deze van Dove natuurlijk proberen en wie weet schrijf ik er nog een review over. Ik gebruik alleen eigenlijk nooit producten van Dove in mijn haar, daar heb ik geen ervaring mee. Wel gebruik ik de Dove Men plus Care deodorant en wil ik nog wel eens een douchegel of een bodylotion gebruiken. Ja je las het goed, de Men plus Care. Ik gebruik sinds zo een beetje september vorig jaar deze hele fijne mannendeodorant. Dat komt door mijn vriend die vanaf dat moment regelmatig bij mij slaapt en hij gebruikte deze deodorant al. Ik vind hem fijn omdat hij lekker ruikt maar de geur blijft niet hangen (ik ruik dus niet naar een man), mijn parfum ruikt lekkerder doordat het niet gemengd wordt met de 'we proberen een neutrale damesgeur af te geven maar het lukt niet' en de vreselijke zoete luchtjes van de vrouwendeodorant en het geeft geen strepen af in je kleding, hij is gewoon direct droog. Nou een heel verhaal dus over mannen deodorant, een beetje offtopic.

In ieder geval hoop ik op een fijne tip voor een leave-in conditioner.

Ik wens jullie een fijne zondag toe..

Hebben jullie ook een extra dag nodig in het weekend? Ik zou hem wel kunnen gebruiken!

Sweet dreams,

Life Must Be Fabulous

 

Reactie op: Kruidvat webshoplog

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht