Korte update

Ik had verwacht dat ik veel meer zou schrijven als ik in het revalidatiecentrum zou zijn maar dat valt best wel tegen. Sorry daarvoor hihi! Ik ben wel heel fijn de hele tijd met mezelf bezig. Soms ook wel met anderen maar het is best wel verhelderend om aan jezelf te werken. Ik ben vooral bezig met het opnieuw leren lopen maar ook met hoe het zo is gekomen, wat de gevolgen zijn, omdat ik enorm stress ben ik bezig met hoe ik hiermee om kan gaan en leer ik om te ontspannen. Ik ben bezig met een nieuw artikel in de categorie "het leven" met een update over de revalidatie, ik zal via instagram laten weten als hij erop staat. Zojuist heb ik hier mijn pakketje van ELF (eyes Lips Face) binnen gekregen. Yes! veel nieuwe dingetjes die ik kan proberen en die ik mooi kan reviewen want een aantal zijn nieuwe producten van ELF. Ik ben benieuwd. Ik heb heel wat in concept staan dus straks krijgen jullie een overload aan nieuwe artikelen! hihi! Ook mijn review over de essence CC cream is bijna af. Ik blijf maar problemen houden met Picasa op mijn laptop. Ik ga even kijken hoe ik dit ga tackelen want het lukt nu niet om foto's toe te voegen. Ik vermoed dat ik iemand hiernaar moet laten kijken of dat ik mijn laptop helemaal leeg moet halen en alles opnieuw moet gaan installeren... Spotify werkt ook ineens niet meer :( ah ja.... ik wil graag foto's plaatsen dus ik hoop dat ik dit probleem snel kan verhelpen!

With Love,

Life Must Be Fabulous

Reacties: Korte update

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht