In het zonnetje - Beautybyhale

Lieve beauty's,

Via instagram leerde ik Hale kennen. We hebben regelmatig leuke gesprekken via whatsapp en ondanks dat ik haar nog nooit in het echt heb gezien (ze komt uit het zoals ze het zelf zegt: het Belgenland, en ik hoop dat we elkaar een keer gaan ontmoeten!) heb ik een enorm leuke klik met elkaar. Hale weet enorm veel van beauty. Ze is een toppertje en laat dit ook zien met mooie foto's op instagram.

Dit is de mooie Hale:

Ik heb haar meerdere keren gezegd dat ze een blog zou moeten beginnen! AND FINALLY SHE DID.

Hale heeft een eigen blog. Hij is natuurlijk in de beginfase en ze is aan het uitvogelen hoe wordpress werkt etc. Maar haar eerste review staat online en morgen komt de tweede! Ze vond het zo leuk dat ze tijdens de les op school een nieuw artikel heeft geschreven. Ik denk dat zij een blogverslaving gaat krijgen hihi!

Lieve beauty's, neem een kijkje op haar blog en over een paar dagen/weken nogmaals en jullie zullen zien dat dit een superleuke blog gaat worden met boordevol goede tips over beauty en van alles en nog wat.

KLIK HIER om naar de blog van de mooie Beautybyhale toe te gaan.

De tip om mijn make-upkwasten zo op te hangen zodat ze sneller zouden drogen kwam van Hale, remember mijn artikel in het begin van mijn blog? Zo niet, klik hier om deze alsnog te lezen. Een handige tip om je make-up kwasten goed te reinigen zonder dat ze beschadigen en zodat ze droog zijn de volgende dag.

With Love,

Olivia

Life Must Be Fabulous

Reacties: In het zonnetje - Beautybyhale

Thank you sooo much!
Ik ben heel erg blij dat ik je heb leren kennen, en ik hoop met heel mijn hart dat we ooit eens in het echt gaan afspreken. ♡♡

Re:♡

Yesssd we gaan zeker een keer afspreken hoor! Als ik weer met het OV kan reizen dan zal ik vast vaker in Antwerpen zijn!! Be ik al n stuk dichterbij! Hihi en als jij een x naar Amsterdam komt moet je het ook even laten weten XoXo Olivia

Ps

Kunnen we haar ook volgen met bloglovin? ;-) Xxx

Re:Ps

Ja! Ik heb een account aangemaakt en hoop dat je me kunt vinden op Bloglovin' ♡

Meteen gaan volgen

Wat een mooie meid en wat een leuk eerste artikel! Mooi geschreven en mooie foto's. Ik kon alleen geen reactie achter laten?! Heb haar al een contact berichtje daarover gestuurd. Erg leuk om haar vanaf het begin te volgen. :-) Xxx

Nieuw bericht