Ikbensieraden - webshop

Lieve beauty's,

Even geleden werd ik benaderd door Vivienne van ikbensieraden. Een nieuwe en leuke webshop voor sieraden. Dat het om sieraden gaat dat zegt de naam ook wel! Ze vroeg mij of ik een artikel wilde maken en een DIY YouTube video wilde opnemen. Ik ben nog niet zo heel erg goed in het opnemen van video's... Ik heb nu drie pogingen gedaan maar ik ben nog niet tevreden over hoe de video eruit ziet. Ik ga dus snel een volgende poging wagen. Wel wil ik graag de producten die ik heb gekregen met jullie delen. Ze zijn namelijk prachtig. Op instagram heeft ikbensieraden ook echt te weinig volgers vind ik! Ik hoop dat jullie haar opzoeken en gaan volgen.

Ik begin met deze enorme ketting. Hij is groot, opvallend en een echte eyecatcher. Als je deze ketting draagt dan is het verstandig om je kleding rustig te houden en om geen of kleine oorbellen te dragen. Dan komt hij helemaal tot zijn recht. Deze ketting staat prachtig bij een blote hals en met een beetje decolleté maar je kunt hem ook mooi dragen over bijvoorbeeld een zwarte of witte blouse. Ik vind hem enorm gaaf! Hij is momenteel in de sale en afgeprijsd van EUR 24,29 naar EUR 16,99.

Vervolgens deze mooie ring. Hij glimt en hij glanst! Ik vind hem prachtig. Ik heb zelf ringmaat 18,5 en hij schoof mooi om mijn ringvinger zonder dat ik hem hoefde te verstellen. Maar wat handig is aan deze ring is dat je hem kunt verstellen. heb je wat kleinere vingers dan kun je hem iets naar binnen buigen en heb je wat grotere vingers dan kun je hem iets wijder maken. Ik vind hem erg mooi. Heb hem nu een paar keer om gehad en hij verkleurt niet. Ook verkleuren je vingers niet. De ring kost EUR 15,99.

En nog een paar foto's waar ik de ring om heb. De ronde steentjes glanzen erg mooi.

Over deze mooie haarspeld ga ik een tutorial opnemen met een lage bun. Bij de video die ik had gemaakt ga ik een paar keer uit beeld. Het is nog best lastig om een tutorial op te nemen. Ik heb er geen ervaring mee. Ik ga hem opnieuw opnemen. Wel laat ik deze spelden alvast zien. Ze zijn mooi, glimmen en shinen maar ook echt niet teveel. Juist in een half gevlochten en laag opgestoken bun staan ze erg mooi. Het is echt een sieraad voor je haar je krijgt hier zeker complimenten over! Door de ribbeltjes in de speld blijven ze goed in je haar zitten. Ook als ik mijn hairextensions in mijn haar heb blijven ze goed zitten, mijn haar is als ik deze draag behoorlijk dik en vaak vallen haarspeldjes er dan uit. Dat is met deze spelden zeker niet het geval! Deze mooie spelden kosten slechts EUR 0,99 voor vier speldjes. Dat is echt geen geld volgens mij!

En per slot nog een mooie haar clip, deze is nu in de aanbieding en is afgeprijsd van EUR 9,99 naar EUR 8,99. Hij zit goed vast in je haar wat het ook een beetje lastig maakt met het uithalen. Maar het is de moeite wel waard. Ik heb de speld één keer in mijn haar gehad en ik kreeg er direct complimenten over. De sluiting is erg stevig waardoor hij goed in je haar blijft zitten. Alleen met het eruit halen moet je een beetje voorzichtig doen omdat hij zo stevig vast zit. Hij glimt net als de andere sieraden mooi maar het is geen overload aan shine. Net al de haarspelden een mooi sieraad voor je haar. Ook voor deze clip ga ik proberen een leuke tutorial op te nemen waarbij ik zal laten zien hoe je de clip kunt dragen in je haar. Ik zal deze zeker bij een mooie gelegenheid dragen.

Ik ben erg benieuwd wat jullie van deze sieraden vinden. Neem je ook een kijkje op de instagram en de website van ikbensieraden? Er zijn momenteel veel leuke items in de aanbieding.

Veel shopplezier!

Binnenkort hoop ik hierover twee video's te kunnen uploaden.

With love,

Olivia

Life Must Be Fabulous

 

 

 

 

 

Reacties: Ikbensieraden - webshop

Leuk

Leuke sieraden! ik vind de sieraden van https://www.iwantthatmusthave.nl ook mooi!

Ikbensieraden.nl idd

Idd wat een gave sieraden,ik zocht via google op een bepaalde soort sieraden en kwam bij ikbensieraden.no terecht.

En die haarspeld had ik ook gezien super gaaf,ook mooie bedels daar voor aan een zilveren ketting,too site gr

Haarclip

Deze haar clip is weer op voorrand! x

Kortingscode

Voor Lieve beauty's, Kortingscode van mijn webwinkel: 06CNFJ
Love

Re:Kortingscode

de ring is ook in gold kleur, gold plated.
Vivienne

Nieuw bericht