Ik wordt een beetje nerveus nu!

Vandaag mijn laatste fysiotherapie gehad aan huis. Want maandag ga ik naar het revalidatie centrum.  Best wel gek om dit af te sluiten na zo een lange periode (zeker vier maanden). Ik heb een hele lieve leuke fysiotherapeute en ik ga haar ook zeker missen. Maar ik heb nu al zin om straks lopend de praktijk binnen te lopen en even bij te kletsen. Waarschijnlijk zal ik na mijn revalidatie nog steeds fysiotherapie nodig hebben dus dan ga ik weer gezellig naar haar toe.

Ik heb gisteren de laatste inkopen gedaan (Lees meer: https://www.lifemustbefabulous.nl/news/minishoplog-asiisa-douglas-en-een-cadeautje/ en https://www.lifemustbefabulous.nl/news/shoplog-kruidvat-douglas-en-hema-i-v-m-mijn-opname-bij-het-revalidatiecentrum/ en morgen neemt mijn moeder nog wat boodschapjes mee. Mijn zusje en moeder komen morgen langs om me te helpen met het inpakken van mijn koffers, ik denk dat het er wel twee worden... En ook nemen ze mijn lieve hondje morgen mee. Ik kan wel huilen, dat heb ik gisteren al gedaan en zal ik vandaag ook wel hebben. Pff ik ga haar zo vreselijk missen. Gelukkig weet ik dat ze goed voor haar zullen gaan zorgen. Mijn moeder vertelde net over de telefoon dat ze al een groepsapp hebben aangemaakt voor haar om af te spreken wie er wanneer op haar past zodat ze nooit te lang alleen zal zijn. Volgens mij voelt mijn hondje ook wel aan dat ik weg ga want ze is vreselijk lief aan het doen en ze hangt de hele tijd bij me en wil steeds op schoot liggen. Ik heb vanmiddag vier a4'tjes volgetypt over haar en hoe ik haar verzorg zodat ze weten hoe ik dat altijd doe. Mijn lieve meisje:

Ik merk aan mezelf ook echt dat ik nerveus wordt, ben op een bepaalde manier van allerlei dingen afscheid aan het nemen. Echt raar. Gelukkig mag ik als het goed is snel in de weekenden weer naar huis dus dan ben ik alleen doordeweeks in het revalidatiecentrum. Ik ben erg gehecht aan mijn eigen omgeving en spulletjes en mijn rituelen die ik altijd heb. Ik weet niet of ik een eigen kamer ga krijgen of dat ik mijn kamer met iemand moet gaan delen. Als ik mijn kamer moet gaan delen dan ben ik direct een heel stuk van mijn privacy kwijt dus ik hoop hard dat ik een eigen kamer ga krijgen. Ik ben woensdag aanstaande jarig, dat is mijn derde dag daar en ik zie daar gewoon een beetje tegenop. 

Aan de andere kant moet ik het positief bekijken, ik ben hopelijk snel weer uit deze rolstoel. Ik hoop dat ik snel mijn leventje weer kan oppakken. Ik wilde graag nog naar de nagelstudio maar dat is er niet meer van gekomen. De nagels op mijn handen heb ik zelf gedaan en ik las in het informatiepakket van het revalidatie centrum dat er wekelijks een pedicure aanwezig is waar ik een afspraak mee kan maken dus ik denk dat ik dat maar direct ga doen de eerste week hihi!

Nou ik ga afsluiten, deze update was wat kort. Ik heb even niet zoveel inspiratie om te schrijven omdat ik gewoon alleen maar kan zeggen dat ik doodnerveus ben en om dat steeds te herhalen is ook niet zo leuk om te lezen.

In ieder geval schijnt het zonnetje lekker dus ik wens iedereen die dit leest een heel goed en zonnig weekend! Ik ga me voorbereiden.

Waarschijnlijk de komende week wat minder nieuwe berichten omdat ik moe zal zijn en moet wennen daar. Maar ik ga het zeker bijhouden en ik denk dat als ik gewend ben ik dat daar ook prima kan gaan doen. Het enige is dat ik niet echt nieuwe producten kan gaan aanschaffen de komende periode. Maar ik heb wel een aantal dingen die ik mee ga nemen en die ik daar gewoon ga testen en reviewen en doen dus er is zeker wel wat om over te schrijven!

XoXo

Life Must Be Fabulous

Reacties: Ik wordt een beetje nerveus nu!

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht