I Love Beauty - Miss Lipgloss

In de IJsselhallen in Zwolle wordt in november een driedaags evenement georganiseerd door Miss Lipgloss. Het gaat om het evenement   I Love Beauty, a beautiful day out. Superveel informatie is er nog niet bekend wat ik wel heb gelezen is dat er workshops zijn, lezingen en demonstraties. Bij workshops moet je denken aan nagels lakken en lekker make uppen. Bij de lezingen wordt er dieper ingegaan op bijvoorbeeld de ingrediënten van cosmetica en wat voor producten je het beste kunt gebruiken op je huid en haar en wat je juist beter niet kunt gebruiken. Ook zullen er yogalessen zjn en een psychologische lezing.  Ik had me vooraf ingeschreven dus ik kreeg afgelopen week een mailtje dat ik de loyalty tickets kon aanschaffen. Toegangskaarten met EUR 5,- per kaart korting. Altijd fijn. Mijn vriendinnetje en ik gaan op de zaterdag 29 november a.s. naar het evenement toe. 

Aanstaande maandag 8 september om 19:00 uur start de reguliere kaartverkoop via de website van I Love Beauty, klik hier. De tickets zijn EUR 20,- per stuk ex. fee. Voor de workshops zal ook een bijdrage moeten worden betaald heb ik begrepen, dit zijn lage bijdrages en je moet je wat ik begrepen heb van tevoren inschrijven. Bij een lage bijdrage moet je denken aan EUR 2,- of EUR 3,- per workshop. Ik heb gelezen dat de opbrengsten van deze workshops gaan naar een goed doel. Daarom vind ik Miss Lipgloss zo een toffe meid!

Om niks te missen, like de facebookpagina van dit event: klik hier.

Ik vond de introductie in ieder geval erg leuk dus mijn vriendin en ik rijden op zaterdag vanuit Amsterdam naar Zwolle om dit event bij te wonen. We hebben er nu al zin in en zijn erg benieuwd naar wat er allemaal wordt georganiseerd.

Ben jij ook van plan om te komen?

With Love,

Olivia

Life Must Be Fabulous

Reacties: I Love Beauty - Miss Lipgloss

yes

Ik kom ook! Althans bijna zeker! Gezellig. Groet Anneke

Nieuw bericht