I Love Beauty Event van Miss Lipgloss - Nieuwe informatie

Lieve beauties,

Even geleden vertelde ik jullie dat er eind november een leuk beauty evenement gaat plaatsvinden in de IJsselhallen in Zwolle. Het I Love Beauty Event van Miss Lipgloss. Klik hier om alles over dit evenement te lezen!

De belangrijkste informatie die ik op de website heb gelezen over de zaterdag (ik ga naar het evenement op zaterdag hihi, over vrijdag en zondag kun je meer lezen op de website van I Love Beauty!) Ik hoop enorm dat er ook iets van Sleek Make up gaat komen! Ik ben zo enorm fan van dat merk! Hartje hihi, onderstaande tekst heb ik gekopieerd van de website van het I Love Beauty Event:

I Love Beauty

Workshops

I LOVE BEAUTY beschikt over twee grote workshopruimtes, waar er verschillende workshops plaats vinden met uit één lopende onderwerpen over beauty en lifestyle.

Voor de meeste workshops moet je tijdens I Love Beauty een ticket een kopen. Dit doen ze om teleurstelling te voorkomen, als de workshop vol zit. De ticketprijs hiervoor is zeer laag (max. € 1,50) en de opbrengst hiervan gaat naar het goede doel "Look Good, Feel Better".

Voorlopige programma op zaterdag

Wanneer en waar?

Vrijdag 28 november 2014

Beurs open: 13.00 – 21.00 uur

Eindfeest:    20.00 - 23.00 uur

Zaterdag 29 november 2014

Beurs open: 13.00 – 21.00 uur

Eindfeest:    20.00 - 23.00 uur

Zondag 30 november 2014

Beurs open: 11.00 – 18.00 uur

Onder de 16 jaar? Dan onder begeleiding van een meerderjarige!

Locatie

IJsselhallen
Rieteweg 4, Zwolle

Tickets

Er zijn nog tickets te koop in de voorverkoop voor EUR 20,- excl. fee. Aan de deur zijn de kaarten EUR 25,- per stuk.

 

 

 

 

 

 

Kom jij ook? Ik hoop jullie daar tegen te komen! Ik ben er in ieder geval op zaterdag 29 november!

XoXo

Olivia

Life Must Be Fabulous

Reacties: I Love Beauty Event van Miss Lipgloss - Nieuwe informatie

ikbwil ook gaan

Ik wil ook gaan maar ik heb een familieweekend. Ik ben zo benieuwd. Ben ook echt fan van misslipgloss. Xxx

Nieuw bericht