Help - je favoriete make-up product laten vallen en nu is de inhoud gebroken

Lieve beauty's,

Een kort what-to-do artikel.. Mijn vriendin stuurde mij een handige foto met een tip over hoe je een make-up product kunt fixen dat je hebt gebroken. Enorm voorzichtig ben ik altijd met mijn make-up. Maar helaas is het mij toch overkomen. Een supermooie blusher van Clinique glipte uit mijn handen. Op internet zocht ik hoe ik dit moest fixen en dat is gelukt met alcohol (te koop bij de drogist, bijvoorbeeld etos of kruidvat). Mijn blusher heb ik na twee dagen weer goed kunnen gebruiken en inmiddels is hij alweer op. Ik was enorm blij dat het was gelukt om het weer te fixen want het was geen goedkoop product wat daar zo ineens even over de vloer rolde. Mijn vriendin stuurde me een foto waarbij de acties die ik destijds ook heb gedaan mooi stonden omschreven. Wellicht heeft een van jullie iets aan deze tip en zijn de plaatjes duidelijk genoeg om het na te doen indien het nodig is. Ik heb helaas geen bronvermelding van de foto (ik heb gegoogled naar alle woorden maar ik kwam er niet uit). Daar baal ik een beetje van. Mocht je de foto herkennen, schroom je niet om in de comments te vermelden. Dan zal ik de bron erbij zetten. Het is een goedbedoelde deelactie :).

Is het jullie wel eens gebeurd? Wat heb je toen gedaan?

With Love,

Olivia

Life Must Be fabulous

 

Reacties: Help - je favoriete make-up product laten vallen en nu is de inhoud gebroken

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht