Hairextensions van Luxury for Princess

Gisteren was het dan zo ver. Mijn langverwachte (viel wel mee hoor maar als je iets besteld (wat even was uitverkocht) en je wil het zo graag ontvangen dan duren 11 dagen heel erg lang) bestelling bij Luxury for Princess is aangekomen. En oh wat ben ik blij. Een dikke volle bos haar. Ik heb de 260 gram extensions besteld in de kleur Butterscotch Blonde. Dit zijn clip in extensions die je er dus gemakkelijk in kunt zetten en gemakkelijk weer uit kunt halen. In het pakket zaten twee haarstroken met twee clips, twee haarstroken met vier clips en drie haarstroken met drie clips.

Het haar glanst, het is zacht, en de kleur kwam perfect overeen met mijn eigen haarkleur. Dat had ik echt niet verwacht. Ik had zelfs en scenario in mijn hoofd dat ik het weer terug moest sturen omdat de kleur niet overeen zou komen. Maar gelukkig matcht het helemaal perfect.

 

Ik had microringextensions en daarbij erg veel klitten. In Suriname (ander klimaat) waren ze een beetje verpest door het vele zwemmen in verchillende soorten water en door de 10 dagen in het ziekenhuis waar ik ze niet zo kon verzorgen zoals ik ze thuis verzorg was het een drama. Ik had 1 klit die er echt niet uit ging. Gisteren ben ik in de middag begonnen met het uihalen van de microringextensions. Ik heb daar een tang voor die ik normaal gesproken gebruik om sieraden te maken. Deze tang gebruiken ze in de kapsalon om de extensions eruit te halen en om ze ermee vast te klikken. De eerste twee banen waren er zo uit. Over de derde baan heb ik werkelijk 2,5 uur gedaan. Wat een drama. De klit was zo onmenselijk dat ik het laatste stukje er maar uit heb geknipt. Het haarverlies is me overall meegevallen. Ik heb niet heel veel haar verloren bij het dragen van de microringextensions. Toen ik waxextensions gebruikte (een jaar of drie geleden ben ik daarmee begonnen, na twee keer ben ik overgestapt naar microringextensions en dat deed ik ogeveer 2,5 jaar nu) had ik veel meer last van haarverlies. Het plukje dat ik kwijt ben door die klit is gelukkig niet zichtbaar en ik kan het ook niet terugvinden in de vorm van een kale plek o.i.d.. Het leek alsof het haar van de extension door de uitgroei er omheen gedraaid zat. Maar goed, ze zijn eruit. Nu kon ik mooi de clip ins gaan proberen.

De clip-ins zijn werkelijk supermakkelijk in te zetten. Ik had al vele youtube filmpjes bekeken en de handleiding grondig bestudeerd. De klus was in 3 minuten geklaard. Ik kreeg ze er ook allemaal in. Ik las op internet dat sommige dames niet alle extensions in het haar krijgen. Ik zal wel een groot hoofd hebben want ik had er geen problemen mee. Ik heb wel 2 banen van drie clips op elkaar geklipt, mischien dat dat ook een reden was dat het wel lukte om alles er in te krijgen.

Wauw, ik heb nog nooit zo een mooie volle bos haar gehad. Ik ben er zo blij mee! Ik kan er wel de hele dag aanzitten en over praten (mijn zusje die vandaag op bezoek was werd er helemaal gek van, sorry sissie). Ik heb gisteravond met mijn Remington Pearl Wand alvast krullen gemaakt. Binnenkort maak ik hier een DIY Tutorial over. Ik kon afgelopen nacht zelfs niet slapen omdat ik zo een zin had om ze in te doen vandaag. Ik baal ervan dat ik deze mooie bos nog niet echt kan showen aan de buitenwereld omdat ik door die verdomde rolstoel mijn huis niet zelf uit kan komen. Onderstaand dan het resultaat van de gekrulde extensions in mijn haar.

Als je haar maar goed zit, dan komt de rest wel oke!. Ik ben verliefd op mijn nieuwe haar dus ik hoop dat de rest oke komt.

With Love,

 

Life Must Be Fabulous

 

PS. De reden dat ik extensions draag staat geschreven onder het kopje "Het Leven".