Grenzen

Lieve lezers,

Weer een personal update vanavond! Ik ben ziek geweest, snotverkouden etc. maar gelukkig gaat het nu weer wat beter. Ik merk dat ik het erg moeilijk vind om mijn grenzen te vinden in wat ik wel en wat ik niet kan en hoe lang ik dingen kan. Qua lopen weet ik ongeveer hoe ver ik kan gaan en wanneer ik moet rusten. Alleen soms wil ik graag meer en dan merk ik achteraf de gevolgen. Soms krijg ik spasmes in mijn been, ik kan enorme kuitkrampen krijgen of ik heb gewoon totaal geen energie meer. Vandaag weer therapie gehad. Het taxi bedrijf was mij voor de inmiddels vierde keer vergeten in te boeken dus ik heb één van mijn behandelingen gemist. Ik ben hier erg boos over dus ik ga morgen een schriftelijke klacht indienen en mijn zorgverzekering (die betaalt de taxi) op de hoogte stellen dat het zo slecht is geregeld. Enfin. Nu moe op de bank. Het was al om 18:00 uur donker, echt even wennen hoor! Ik merk dat ik erg moe ben maar twijfel of het van de hapto therapie en hydrotherapie komt of dat het komt omdat ik het gevoel heb dat het al 22:00 uur is? De hapto therapeut heeft vandaag mijn muur gebroken. Heel goed. Ik weet nu waar ik aan moet werken. Voor het eerst keihard zitten huilen. De psycholoog lukte het tot nog toe nog niet echt... Maar ja het is ook wat wat er allemaal is gebeurd de afgelopen 8 maanden. Ik blijf positief. Hoop op volledig herstel. Gisteren heerlijk even naar de pedicure geweest, ik had een ingegroeide teennagel en de vorige x (plm februari, vlak voordat ik ziek werd) was het me te pijnlijk.. Nu ik toch niets voel heeft ze hem der mooi uitgehaald dus er zit een klein wondje maar ik voelde er niets van... Echt apart maar mijn voetjes zijn weer lekker zacht en mijn nagels weer mooi..

Ik stop er alweer mee... ben echt moet hihi. Ik ga zo even eten en mijn nageltjes lakken en dan wordt het GTST kijken en Greys Anatomy. Daarna lekker naar bed.

Fijne avond lieve lezers.

XoXo Oliva

Life Must  Be Fabulous

Reacties: Grenzen

north face women jackets

canada goose jackets sale

Nieuw bericht