Geirriteerd

Lieve lezers,

Wat een heerlijk weer vandaag zeg... 31 oktober 2014... mijn telefoon geeft aan dat het nu omstreeks 13:30 uur 14 graden Celsius is in Amsterdam. Dat hebben we niet vaak in deze tijd van het jaar. De balkondeur staat lekker open en ik lig op de bank bij te komen van vanmorgen. Ik moet er wel erg aan wennen dat het sinds de wintertijd is ingegaan vorig weekend, weer zo vroeg donker is. Ook begin ik het weer koud te krijgen in de avonden. Ik lig alweer heerlijk onder mijn dekentje 's avonds, gezellig de kaarsjes aan en ee film of een leuk televisieprogramma. Ik slaap erg veel sinds ik thuis ben. Ik dommel bijna dagelijks weg in de middag en dan slaap ik zo twee uur. In de nachten slaap ik ook goed dus het is geen probleem, waarschijnlijk alle vermoeidheid die er nu uit komt.

Vandaag begon mijn dag net als maandag erg slecht. Vandaar dat de kop "geïrriteerd" heet. Ik zal de naam van het Taxibedrijf maar niet noemen maar ik ben echt enorm geïrriteerd. Afgelopen maandag waren ze 'vergeten' om mij in te boeken Ik miste hierdoor mijn eerste therapie.... Vandaag kwam de taxi 45 minuten te laat, een halve therapie gemist hierdoor. Toen ik belde was de leidinggevende lekker koffie aan het drinken. Tussen mijn therapie door heb ik nogmaals gebeld en de leidinggevende had de situatie al gehoord van de chauffeur. Hij zei dat ik voortaan een VIP klant ben en dat ik dan in mooie auto's wordt gebracht naar het revalidatiecentrum. SNAPT HIJ HET DAN NIET? Wat kan mij die auto schelen? Ik wil gewoon op tijd worden opgehaald en op tijd worden teruggebracht. Of ik nou in een Totoyta Aygo zit of in een Rolls Royce (oke de tweede is wel echt beter maar......) Mijn therapie is belangrijk, niet de auto waar ik in rij.... Nou goed. Hopen dat een VIP status ook zorgt voor dat ik op tijd wordt opgehaald en op tijd naar huis wordt gebracht. Zo werkt het voor mij echt niet. Ik ga de zorgverzekering ook even bellen hierover, zij betalen de taxi en zij betalen het revalidatiecentrum. Eigenlijk zouden ze de kosten van de therapie die ik mis door onkunde van een afdeling planning bij een taxibedrijf moeten neerleggen bij dit taxibedrijf. Hoppa EUR 700,-....... Dan zal het vast beter gaan als dat zou gebeuren. Nu denk je misschien wat klaagt ze maar afgelopen maandag was ik dus helemaal niet opgehaald vorige week heb ik twee keer gehad dat mijn terugrit niet goed ingeboekt stond waardoor ik 2 uur moest wachten. De week ervoor ook een keer. Toen ik klinisch was en nog volledig rolstoelgebonden heb ik een keer 2,5 uur buiten in de kou gezeten omdat ze me ook niet hadden ingepland. Ik ben tijdens mijn klinische tijd meerdere keren vergeten. Ook heb ik een keer gehad dat ze 24 uur te vroeg waren... Zonde van al dat geld. Onder andere door dit soort zaken zijn de premies zo hoog.....

Door dit soort situaties begint mijn dag zo slecht. Ik ben nu weer thuis en ik ga lekker bijkomen van alles en het van me af proberen te zetten. Even slapen. Tot later lieve lezers.

XoXo Olivia

Life Must Be Fabulous

 

Reacties: Geirriteerd

Geirriteerd...kan ik me voorstellen!

Hey Olivia, dat is zeker balen zeg! Hopen dat het vanaf nu, nu je als VIP behandeld gast worden, beter zal gaan. En slapen is goed hoor! Je zal het nodig hebben denk ik dan altijd maar. Fijne avond moppie ;-) Xxx

Nieuw bericht