Geen titel

Lieve lezers,

Ik kan even geen titel bedenken bij deze nieuwe update in mijn persoonlijke categorie. Ik wil namelijk niet dat er een heel rijtje negatieve titels onder elkaar staan. Echt negatief ben ik ook weer niet maar ik moet zeggen dat ik het even behoorlijk zwaar heb. De dagen kom ik door. Ik verveel me totaal niet. Ik heb nog steeds mijn kleding niet opgeruimd, mijn make-up niet overal goed gelegd waar het hoort (ik moet eigenlijk even twee nieuwe kastjes halen bij de Xenos want niet alles past erin), er staan nog twee tassen onuitgepakt. Pff ik heb er gewoon geen energie voor. Ik kan nu niet slapen omdat ik vanmiddag heb geslapen. Maar dat wil ik eigenlijk niet want dan kan ik 's avonds niet slapen zoals nu dus. Ik probeer op tijd op te staan in de ochtend. Ik drink een kop cappuccino (oh wat waardeer ik mijn eigen cappuccino enorm zeg hihi) en eet wat brinta. Ik stap onder de douche, doe een snelle make up op, trek mijn kleren aan, pak mijn kruk en ik ga naar buiten met mijn hondje. Ik loop met haar een klein rondje rondom mijn appartementencomplex. Vervolgens kom ik helemaal kapot weer thuis, ga ik op de bank zitten en kijk ik naar koffietijd. Met een beetje geluk heb ik geen last van spasmes in mijn linkerbeen in de ochtend. Rond een uur of 12:30 uur eet ik een boterham of een cracker en vervolgens ga ik weer een rondje lopen met mijn lieve hondje. Als ik dan thuis kom ga ik weer liggen, doe ik een ontspanningsoefening en hoop ik dat ik niet in slaap val. Als het nodig is moet ik nog een boodschap doen. Ik redt het met een zit pauze bij de ijssalon om naar de Lidl toe te gaan of ik kan naar de vers shop met een zit pauze bij het restaurantje ernaast. Vervolgens na weer een rustpauze, knutsel ik een eenvoudige maaltijd in elkaar. Dit eet ik vervolgens rustig op en daarna weer een wandelingetje met mijn lieve meisje. Vervolgens ben ik doodmoe. Dat is het enige wat ik kan zeggen. Het lijkt wel alsof alle vermoeidheid van de afgelopen jaren er nu uitkomt. En dat terwijl ik meestal wel goed slaap. Afgelopen nacht een hele slechte nacht gehad maar goed, die heb je er af en toe ook bij. Ik had hierdoor vandaag veel pijn in mijn rug. Ik ben zo benieuwd naar hoe het gaat als maandag mijn poliklinische revalidatie start. Ik ben benieuwd of ik het volhoud zo een heel dagdeel inclusief een half uur heen en een half uur terug met de taxi. We gaan het zien.

Ik stop met dit vermoeiende bericht hihi!

With love,

Olivia
Life Must Be fabulous

 

Reacties: Geen titel

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht