Gaynor - kolsjaal/muts

Lieve beauty's,

Het wordt weer kouder en de dagen worden korter. Ik heb het steeds vreselijk koud als ik naar het revalidatiecentrum ga. Ik ga met de fysiotherapeut regelmatig naar buiten om te oefenen met lopen op onregelmatige grond. Maar bij het revalidatiecentrum staat echt veel wind in verband met de zee die achter de duin ligt. Brr.... Bij de Hema wilde ik een muts kopen en ik was ook al aan het kijken voor een beanie, wetende dat deze mij niet leuk staan. Ik was met mijn vriendin Anneke en ze heeft me behoed voor het kopen van een lelijke muts die me toch niet leuk zou staan. Afgelopen dinsdag kwam ze bij me thuis en had ze een heel fijn cadeautje. Een heerlijke warme muts die ook als sjaal fungeert. De kleur is een beetje donkergrijs en hij is van het heerlijk fijne merk Gaynor. Ze had een paar van deze gekregen als proefjes en ze gaf er één aan mij. Superlief en ik ben er enorm blij mee. Heb hem zowel gisteren (mede door mijn bad hair day) als vandaag (toen ik naar de apotheek moest) lekker om gedaan en ik heb het geen moment koud gehad. Heerlijk!

Wat vinden jullie ervan?

XoXo Olivia

Life Must Be Fabulous

Reacties: Gaynor - kolsjaal/muts

leuk..

Hij is erg leuk! Duur, dat weet je natuurlijk niet?! ;-) Xxx

Re:leuk..

Hi meis, mn vriendin is bezig met leveren van producten aan winkels. Krijgen daar regelmatig samples voor en soms help ik haar met dingetjes en dan krijg ik wel eens wat van die heerlijke producten (zoals die oranje pourchet paris tas tev 370 euro in de winkel maar inkoop n stuk minder en samples dus voorbeelden gratis). Deze sjaal had ze ook gratis gekregen als sample en ze is bezig dit merk te contracteren. Ik meen dat de winkelwaarde hiervan tussen de 80 en 120 euro is (maar inkoop weer minder natuurlijk hihi)... maar tis ook kwaliteit (warm, fijn materiaal,winddicht en best wel fabulous hihi zeker in combi met n mooie zonnebril!) Mocht je geïnteresseerd zijn mail me dan even op info@lifemustbefabulous.nl dan kan ik mn vriendin even info vragen en wellicht inkoopprijs regelen...! XoXo Olivia

muts

Heel mooi! Lekker zacht, fashionable en winterproof!:)

Re:muts

Ja hij is echt heel fijn en warm hihi! Tnx girly XoXo Olivia

Nieuw bericht