Gastblog Lucienne - Nailart

Lieve beauty's,

 

Jullie merken vast dat ik de laatste weken weinig nieuwe artikelen plaats. Dit komt niet doordat ik er geen zin in heb of omdat ik druk ben maar omdat ik ziek ben geweest en ik niet zo lekker in mijn vel zit. Ik hoop snel weer de energie te vinden wat artikelen af te maken en te plaatsen maar op dit moment gaat het even niet. Excuses hiervoor!

 

Ik kwam op het idee om een gastblogger te vragen voor een nailart artikel. Ik schrijf weinig over nagels omdat ik het meestal laat doen en lakken daar ben ik al helemaal slecht in. Lucienne van Fashiionblogue_ op instagram daarenteggen is supergoed in nagels. Daarom vroeg ik haar een artikel te maken en dat vond ze leuk. Lees hieronder haar leuke nailart artikel. Ga jij het ook proberen na te maken? XoXo Olivia

ps. Ik vind de foto's die ze heeft gemaakt echt mooi! Superleuk gedaan Lucienne, heel erg bedankt!

 

 

Hoi allemaal!

 

Ik ben Luciënne en ik ben de eigenaresse van het instagram-account @fashionblogue_! Olivia heeft een tijdje terug aan mij gevraagd of ik een gastartikel wilde schrijven en natuurlijk kan ik daar geen nee tegen zeggen! Ik heb helemaal geen ervaring met het schrijven van artikelen, maar waarom ook niet? Zo leer ik zelf ook weer nieuwe dingen over 'het blogleven'! Olivia heeft mij dit gevraagd, omdat ik vaak mijn nagels lak, van kleins af aan ben ik al bezig met het lakken van mijn nagels en nog steeds vind ik het hèèl leuk! Vandaag ga ik dus met jullie mijn nagels lakken, ik hoop dat jullie het net zo leuk vinden als ik. Veel plezier leesplezier!


We beginnen eerst met een basis laagje, je kunt ook een andere kleur gebruiken, maar ik heb gekozen voor nummer 149. hello marshmallow! Een mooi licht paars pastelkleurtje.

Je doet het nagellakje op je nagels. Nadat je de nagellak op je nagels hebt gedaan wacht je tot het droog is. Als de nagellak is opgedroogd doe je er nog een laagje overheen met dezelfde kleur.

 

 

Dan gaan we door naar stap 3! Je pakt er een ander lakje bij, ik zelf pak het liefst een matchende kleur. Ik heb gekozen voor dit lakje. Dit is ook nummer 149. hello marshmallow! alleen dan de glittervariant.

 

Je gaat nu met jouw gekozen kleur aan de slag! Je gaat met een dun kwastje netjes horizontale strepen maken op de nagels van je wijsvinger en je ringvinger.

 

 

Zodra je klaar bent, pak je een dottingtool (als je die niet hebt kan het ook met een satéprikkertje of een dun kwastje) en maak je op de nagel van je middelvinger een hartje.

Als al je nagels droog zijn, hoeft er alleen nog maar topcoat overheen, dit zorgt ervoor dat de nagellak langer op je nagels blijft zitten en dat je nagels er mooi èn glanzend uitzien! Ik gebruik de topcoat van rimmel, nummer 740. clear.

 

 

Dan is dit je eindresultaat!

 

 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden een gastartikel van mij te lezen, zelf vond ik het erg leuk om te doen en wil ik Olivia bedanken dat ze dit aan mij heeft gevraagd! Veel succes met het namaken van deze leuke, maar simpele nailart tutorial en misschien wel tot de volgende keer!

 

XoXo Lucienne, Fashionbloge_

 

 

 

 

 

 

Reacties: Gastblog Lucienne - Nailart

Reactie

Vervelend dat je niet zo lekker in je vel zit hopelijk wordt dat gauw beter! Leuk de nail art die gemaakt is.

Thankyouu❤

Dankjewel dat ik dit mocht doen lieve Olivia ❤ Hopelijk gaat het snel weer beter met je

Nieuw bericht