# fullofcolourchalllenge

Lieve beauty's,

Op instagram organiseerde joceinthehouse  (klik op de naam om naar haar blog toe te gaan) de #fullofcolourchallenge. Ik hou wel van challenges dus ik heb hieraan meegedaan! In deze blogpost publiceer ik de foto's die ik voor deze challenge heb gemaakt.

Allereerst de challenge

Leuk hoe Joce de challenge heeft aangekondigd. Creatief. Ik hou ervan! Een challenge met kleuren waar je over moet nadenken.

Day 1: maandag 27 oktober 2014 - colour ROZE

Ik heb een aantal roze accesoires in mijn huis dus ik dacht ik maak daar een collage van. Dit is mijn eerste foto in de challenge.

Day 2: dinsdag 28 oktober 2014 - colour ROOD

Mijn rode lippenstiften, ik hou wel van rode lipstick maar draag het eigenlijk alleen bij een feestje. Links Chanel. Daarnaast drie keer MAC Cosmetics en een budgetje van ik geloof Catrice (of Essence). PS. achter de lipsticks ligt het heerlijke luchtje Killerqueen van Katy Perry, in een rood flesje, had je die gezien?

Day 3: woensdag 29 oktober 2014 - colour ORANJE

Wat vond ik oranje een lastige kleur zeg. Ik wist even niet wat ik ermee moest en ik plaatste deze vlinderfoto die ik vond via google afbeeldingen. Echter de dag erna keek ik naar mijn kledingrek en ik dacht WHUT dat ik daar niet aan dacht... Één van mijn favoriete tassen is hartstikke oranje, namelijk mijn mooie originele Pourchet Paris tas. Dus die foto heb ik alsnog geplaatst! De foto is genomen toen ik de tas net had gekregen van mijn vriendin.

Day 4: donderdag 30 oktober 2014 - colour GEEL

Net als de woensdag vond ik de kleur van de donderdag ook erg moeilijk... In vredesnaam... Geel? Ik heb geen gele spullen, geen gele make-up, geen gele nagellak, geen gele sieraden... wel goudkleurig maar dat is toch geen geel.

Ik zat bij de hema uit te rusten van het boodschappen doen en ik nam een cappuccino en een vanilleslagroomtaartje... Ik keek ernaar en ik zag GEEL! Dus dit is de foto geworden!

Day 5: vrijdag 31 oktober 2014 - colour GROEN

Groen was geen lastige kleur. Ik moest gaan kiezen wat ik ging plaatsen. Ik koos voor sieraden en make-up en een leuke quote. Deze quote hangt naast mijn spiegel boven mijn make-up kast.

Overigens, het oogschaduw palette met een aantal mooie groene kleuren is het Sleek Garden of Eden Palette. Je maakt nog steeds kans om dit mooie palette te winnen. Zie hiervoor mijn winactie op instagram!

Day 6: zaterdag 1 november 2014 - colour BLAUW

Blauw, een van mijn favoriete kleuren. Ik koos voor de blauwe kaarsen in mijn woonkamer waar eem blauw autootje voor staat. Daarnaast de supermooie suède leren oorbellen die ik won in april bij UrbanGlam_. Ik vind ze prachtig. Heb ze helaas alleen met koningsdag gedragen. Als ik weer een keer naar een feestje kan of naar een verjaardag waar ik ka zitten dan doe ik ze zeker weer een keer in. Ze zijn te mooi om aan de muur te hangen. Ze zijn trouwens helemaal niet zwaar.. Een hele dag dragen dan zal het wel pijnlijk worden ja maar voor een avond is het prima te doen en geen hangende oorlel!

Day 7: zondag 2 november 2014 - colour PAARS

En de laatste dag van de challenge, vandaag = paars. Ik hou van paarse oogschaduw dus ik heb een compilatie gemaakt van een paar ooglooks waarin ik paarse oogschaduw heb gebruikt.

Joceinthehouse bedankt voor deze leuke challenge! Ik vond het leuk omdat ik er echt over na moest denken! Bij kleuren als wit, zwart, grijs, bruin etc. hoef ik niet na te denken. Juist bij kleuren zoals oranje en geel vond ik uitdagend omdat ik er niet direct een idee bij had en er gedurende de dag mee bezig was!

With Love,

Olivia

Life Must Be Fabulous

Reacties: #fullofcolourchalllenge

leuke challenge

Het is je goed gelukt om alle kleuren te laten passeren. Geel vond ik goed bedacht! Scherp hoor! ;-) Xx

Nieuw bericht