#Favorites Tag

Lieve beauty's,

De laatste tag van deze week! Ik werd door @fashionblogue_ getagd met de vraag of ik mijn favoriete mascara, nagellak, armband, maskertje, lippenbalsem en oogschaduwpalette wilde laten zien.

Natuurlijk wil ik dat laten zien!

1. Nagellak: ik was altijd van OPI maar sinds Sally Hanson de miraclegel nagellak gelanceerd heeft ben ik om. Love it!

2. Mascara: EsteeLauder, superfijne borstel.

3. Maskertje: dr. Van den Hoog - Avocadomasker (zit ook in de winactie die momenteel op mijn instagram staat, je kunt nog steeds meedoen!)

4. Oogschaduwpaletje: ik kan niet kiezen

5. Lippenbalsem: de babylips serie. Heb net een nieuwe!

6. Armband: nu de sisterarmbandjes van  dwhjewelry  ik draag ze momenteel vaak!

Ik tag: @beautybyhale @renske_veldhuis @dammis_ding @brittsflava @mandybosnailsshopdiy en @miss_smake om ook een foto te posten met jullie favo mascara, nagellak, oogschaduwpalet, armband, maskertje en lippenbalsem

With Love,

Olivia

Life Must Be Fabulous

 

Reacties: #Favorites Tag

heb hem geplaatst

Dit vond ik een leuke tag, ook om zelf in te vullen wat ik inmiddels ook gedaan heb op instagram. ;-) Xx

Re:heb hem geplaatst

Leuk Mandy!! Ik heb hem gezien!! Tof! XoXo Olivia

Nieuw bericht