En dan gaat het leven weer verder?

Lieve lezers,

Zoals jullie hebben gemerkt heb ik even een korte break genomen van mijn blog. Ook al miste ik het enorm. Lekker van me afschrijven, ik vind het fijn. Zoals in mijn vorig update te lezen was heb ik een kleine twee weken geleden een hele goede vriend verloren. Ik heb het hier erg moeilijk mee. Ik kan nog steeds niet goed bevatten dat hij mijn whatsapp berichten niet meer leest en dat hij mijn Facebook updates niet meer leuk vind, dat ik niet even kan bellen als ik iets leuks of iets naars heb meegemaakt. Zoals ik vertelde ben ik nog nooit iemand verloren die zo dichtbij stond en die nog zo jong was. Mijn opaatjes en omaatjes waren ziek en daar ging een en ander aan vooraf maar dit was zo onverwachts. Niet zien aankomen. De crematie vorige week vrijdag was prachtig. Er waren superveel mensen (er moesten zelfs heel veel mensen staan) en er lag een zee aan prachtige bloemen. Wij hadden met zijn vieren ook een mooi boeket. Inge de lieve schat heeft hem helemaal zelf in elkaar gezet. Is hij niet mooi?

Het afscheid was prachtig. De muziek zal ik nooit vergeten. Toen ik voor de kist stond waarop een foto stond die ik van hem had gemaakt bij de afscheidsborrel van onze lieve Ingeborg kwam het wel even keihard bij me binnen. Ik was echt compleet van slag. Gelukkig was ik met de meiden. Ik zit nu, bijna een week na de crematie nog vol ongeloof. Ik moet het een plekje gaan geven maar hoe doe je dat?

Ik heb niet echt geblogd, weinig YouTube gekeken en weinig gekeken op instagram. Maar ik heb natuurlijk wel dingen gedaan toen ik even niet actief was op mijn blog. Ik ben naar al mijn therapieën gegaan. Doe dagelijks netjes alle fysiotherapieoefeningen. Had maandag een fijn gesprek met mijn arts maar hierin werd wel duidelijk dat ik nog een lange weg te gaan heb. Langer dan ik in mijn worst case scenario heb ingecalculeerd dus dat was een tegenvaller. lk moest mijn salaris vorderen met een loonvordering (erg jammer dat dit zo moet lopen nu ik ziek ben. Ik kan er werkelijk waar niets aan doen. Ik voel me gepest). Ik heb armbandjes en kettingen gemaakt. Mijn zusje heeft bij me gelogeerd en ik heb voor de eerste en laatste keer Harry Potter gekeken (niets voor mij... sorry voor de fans.. geef mij maar een goede crime serie). Ik heb gestrompeld naar de apotheek omdat mijn medicatie niet compleet op voorraad was. Ik kom daar aan en het ging om wel één morfinetablet. Ik was echt pissed off. Heb wel twee bossen bloemen gescoord op de markt voor EUR 5,- waar ik voorbij strompelde... Mijn huis ruikt nu naar lelies. Ik heb het hoekje van mijn loveseat opgeleukt met spiegeltjes aan de muur en een nieuwe lamp. Ik heb een Deer gescoord bij de Action voor EUR 1,29 en die staat nu in de vensterbank. Ik vind hem zo schattig, kan niet wachten tot kerst... Wanneer zetten jullie eigenlijk de kerstboom op? Ik wil hem het liefst nu al optuigen. Ik geniet ervan dat het weer vroeg donker is, van de geurkaarsen in huis en de gezelligheid. Lekker erwtensoep maken en boerenkool met worst... Jummie...Ik heb gespeeld met mijn camera. Ik kreeg het Beautyboek van Lauren Conrad van een vriendinnetje dus daar heb ik heerlijk in zitten lezen! Superbedankt lieverd en ik kan nog wel even doorgaan.

Hier een aantal foto's (vergeten jullie niet mee te doen aan mijn winactie via instagram? Zie foto rechtsboven.):

En oh wat zijn de zonsondergangen mooi in deze tijd van het jaar.... Tussen de flats die achter mijn appartementencomplex staan heb ik vanaf mijn balkon met de camera een paar kiekjes gemaakt (over drie verschillende dagen): 

Ik hoop snel weer wat meer te posten. Ik mis het enorm en ik heb drie concepten bijna af waaronder een review van de Real Techniques kwasten, een review van het Too Faced Natural palette die ik scoorde via marktplaats (ik twijfel of ik een videoreview maak of dat ik gewoon teksten schrijf naast de foto's, wat vinden jullie leuker?) en nog een aantal concepten!

With love,

Olivia

Life Must Be Fabulous

 

 

Reacties: En dan gaat het leven weer verder?

knuffie

Wat heb je het mooi beschreven......

Take your time girl.

-X-

Re:knuffie

Thanks lieve Sandra! dat doe ik zeker! XoXO Olivia

Veel sterkte!

Wat vreselijk allemaal :(
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!

Re:Veel sterkte!

Dank je wel Lieke, XoXo Olivia

Keep the good memory's alive...

Hey moppie, zoals ik al eerder vertelde...het heeft absoluut tijd nodig! Tijd die je ook echt moet nemen met ups en downs. Probeer de leuke herinneringen levend te houden. En ja...je eigen herstel...haal het beste en het mooiste uit ieder dag en dan volgt de rest vanzelf! Liefs en dikke kus Xxx Mandy

Re:Keep the good memory's alive...

Dank je wel Mandy voor je lieve bericht.. Ik weet het maar het is moeilijk! De tijd zal het leren! Ik koester de mooie herinneringen! We gaan zien hoe het gaat lopen.. XoXo Olivia

Sterkte: Never give up!

Ik wens je heel veel sterkte toe! Neem alle tijd die nodig is om alles een plaatsje te kunnen geven. Heel sterk van je dat je al uw therapieën blijft volgen, want wanneer je er het minste zin in hebt geeft uw lichaam het nog het meeste nodig. Ik weet wat rouw op je dak is ben helaas heel veel dierbare mensen jong en oud verloren en telkens sterft er helaas ook een deeltje bij mij erdoor. Luister naar je lichaam maar blijf niet stil staan, al is het kruipen. Ik weet zekerst dat uw beste vriend dit ook niet zou wensen. Nu is alles nog te vers, maar probeer je vast te houden aan het mooie dat je samen hadden. Warme groet, Tamara x

Re:Sterkte: Never give up!

Dank je wel lieve Tamara, ik doe mijn best. Bij de pakkenneer gaan zitten en niets meer doen dat zit niet in mijn aard dus ik probeer sterk te zijn en mijn leventje weer op te pakken. Maar het lijkt wel alsof er de laatste tijd alleen maar downs zijn en weinig ups. Maar goed, ik probeer me erdoor heen te slaan. Bedankt voor je wederom lieve bericht! XoXo Olivia

Nieuw bericht