Eerste Blog

Hello beauties,

Vandaag schrijf ik mijn eerste blog in mijn leven. En jeeeeeeeetje waar moet ik beginnen? Ik heb gekozen voor de naam: "Life Must Be Fabulous". De reden voor deze keuze is dat mijn leventje op dit moment niet zo fabulous is en ik wil graaaag weer mijn oude leventje terug. In het kort hoe dit is gekomen, ik was voor mijn werk in Suriname (wat een fantastisch land) en daar heb ik een ongeluk gehad (iets minder fantastisch), een klein duwtje in mijn rug zorgde voor wekenlang veel rugpijn. Een epileptische aanval op een mooie zonnige dag zorgde ervoor dat mijn benen en linkerarm waren uitgeschakeld, zowel in gevoel als in functie. Gelukkig kwam de functie en het gevoel in mijn linkerarm redelijk snel terug, na een dag of 3. Bij mijn benen helaas niet, paraparese, waarschijnlijk tijdelijk... Na 10 dagen in het ziekenhuis mocht ik naar huis in afwachting van opname in het revalidatiecentrum. En in afwachting ben ik nog steeds. Ik heb inmiddels de intake gehad en ik heb gehoord dat ik aan de 'eisen' voldoe en kan worden opgenomen. Echter is de opname afhankelijk van de uitstroom, ik ben gelukkig wel de eerste op de wachtlijst. Ik kijk er naar uit omdat ik graag weer wil leren lopen. Ik krijg nu twee keer per week fysiotherapie aan huis en kan ondertussen al redelijk stabiel staan. We oefenen nu met gecontroleerd opstaan en gecontroleerd gaan zitten. Maar dit gaat natuurlijk veel sneller als ik in het revalidatiecentrum ben waar ik gedurende de dag verschillende soorten therapie ga krijgen. Het gevoel in mijn benen is er heel lichtjes. Daar ik eerst niet eens voelde dat mijn lieve kleine hondje op mijn benen zat en zat te graven (de blauwe plekken en krasjes van de nagels waren het enige bewijs) voel ik nu lichtjes dat ze op schoot zit. Mijn lieve kleine hondje logeert nu bij een vriendin omdat ik haar niet kan uitlaten en ik mis haar zooooo verschrikkelijk :(  Mijn leven moet weer fabulous worden. Ik heb zo zin in een lekker glas wijn (mag ik nu niet i.v.m. medicatie), in een gezellige avond met mijn vriendinnen in de stad, lekker sushi eten met mijn vriend, lekker uren voor de spiegel staan tutten, ik mis zelfs de bad hair days en de hoe moet ik dit in godsnaam op gaan lossen dagen. Ik mis mijn werk, ik mis het bezig zijn met de dingen die ik leuk vind, ik mis het om mijn huis schoon te maken, ik mis het winkelen, ik mis het doen van mijn boodschappen. Bah. Misschien helpt het om alles lekker van mij af te schrijven, daarom ben ik deze blog begonnen. Ook om weer vrolijk te worden van de dingen waar ik normaal gesproken erg gelukkig van wordt. Ik hou van leuke sieraden (favoriete webshops zijn Asiisa en DWH Jewelry), make up, haardingen, extensions etc. Ik hoop dat als ik daar lekker mee bezig ben ik me weer wat beter ga voelen. Ik heb vandaag de Remington Style professional Pearl Wand binnengekregen via bol.com. Die ga ik mooi uitproberen de komende week. Ik heb mooie Chanel oorbellen besteld via Ayashop (Arganjewelry op instagram), ik heb nieuwe extensions besteld bij Luxury for Princess (ik heb nu microringextensions die er nodig uit moeten i.v.m. klitten, helaas kan ik nu niet naar de kapper, ik zag zoveel positieve reviews over de extensions van Luxury for Princess dat ik dacht laat ik dat gaan proberen), ik heb haarproducten van L'Oreal besteld bij Knip en Go Shop, ik krijg morgen een bestelling binnen van verschillende make upjes van de Boozyshop (zij bestaan deze week 6 jaar en hebben een fijne kortingsactie!), en ik heb via Wehkamp wat kleding besteld en haarproducten van Toni & Guy en per slot heb ik kleding besteld via Crystal Boutique (BoutiqueCR___ op instagram), deze heeft wat levertijd dus ik hoop dat het binnen is voordat ik naar het revalidatiecentrum ga en anders mag vriendjelief het mooi komen brengen hihi. Kortom, ik hoop dat ik deze week gelukkig wordt van alle pakketjes die binnenkomen.

Ik hou het hierbij voor mijn eerste blog.

With Love,

LifeMustBeFabulous

Volg mijn Blog op Bloglovin'

Reacties op onderwerp: Eerste Blog

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht