Bloglovin'

Bloglovin'

Kennen jullie Bloglovin''?

Dit is een handige app en website waar je al jou favoriete bloggers kunt volgen. Je hoeft dan niet telkens naar de website toe te gaan (lees: 20 verschillende pagina's open hebben staan op je telefoon) maar je hebt in één overzicht de nieuwste artikelen van ja favoriete bloggers. Je ziet in eerste instantie een aantal regels van een artikel maar je kunt op "lees meer" klikken als je het artikel geheel wil lezen. Op je telefoon is hij heel handig, ik kijk vaak voordat ik ga slapen nog even op Bloglovin' of er nog nieuwe leuke dingen te lezen zijn. Momenteel zit ik niet zoveel in de trein of in de tram maar normaal gesproken is Bloglovin' ook een app die ik gebruik als ik onderweg ben of als ik moet wachten (wel goed op je telefoon letten tegenwoordig hoor!).

In ieder geval kun je mijn website ook volgen via Bloglovin'. 

Follow my blog with Bloglovin

XoXo

Life Must Be Fabulous