Dwh Jewelry

Lieve lezers,

Ik wilde een leuk cadeautje scoren voor mijn vriendinnetje, heb haar een tijdje niet gezien en ik heb haar nog geen verjaardagscadeau gegeven omdat ik ziek was! Ik weet dat ze me volgt via Bloglovin´ dus ik ga geen foto plaatsen van het cadeautje hihi! Sorry schatje!

Wel wil ik DWH Jewelry, handmade with love, even in het zonnetje zetten. Ewelina maakt een groot deel van haar sieraden zelf en dat doet ze enorm mooi. De kwaliteit is goed en als er iets niet goed is dan kun je gewoon mailen en wordt er een oplossing gezocht. Zo had ik een keer een armbandje dat te klein was en ze heeft hem voor mij opnieuw gemaakt op mijn polsmaat. Hoe lief is dat! Dat zie je niet veel meer volgens mij.

Bij de bestelling van het cadeautje heb ik ook twee paar oorbellen voor mijzelf gekocht (en ik kreeg nog een paar knopjes bij mijn bestelling), ik ben even lekker aan het oefenen met mijn nieuwe camera dus even wat kiekjes van de oorbellen.

Meiden, ooit een leuk en origineel cadeautje nodig? Kijk een op de website van DWH Jewelry.

With Love,

Olivia

Life Must Be Fabulous

Reacties: Dwh Jewelry

Thank you!

Fijn om te lezen dat je er zo blij mee bent! Ontzettend bedankt voor de vermelding en dit artikel met mooie foto's! Tot snel weer :) xxx

Re:Thank you!

You're welcome babe! Je doet het gewoon zo leuk.. ook hoe je alles inpakt. I love it. Xxxx

Nieuw bericht