De vijfde week alweer bijna voorbij

Aan de ene kant vliegt de tijd en aan de andere kant gaat het me veel te langzaam. Naief dat ik was voor ik hier heen kwam had ik verwacht dat ik nu wel thuis zou zijn en kon lopen. Dat is niet het geval. Eind augustus is er een bespreking en dan hoor ik de uiteindelijke verwachting (eind september) of nog een verlenging. Ik probeer het van me af te laten glijden, het los te laten. Helaas zijn die dingen niet zo eenvoudig. Ik moest er even inkomen maar ik heb een goed gevoel bij deze opname. Het lopen gaat steeds beter, ik oefen dit dagelijks met de fysiotherapeut in een brug. Ik kan nog niet loslopen maar deze week lukte het me voor het eerst om goed door te stappen, vooruit stappen zonder te lang stil te staan en doorstappen, 2 weken geleden kon ik net mn knie een beetje optillen. Iets wat zo normaal is maar wat met moeite en het nodige gebibber door mijn spieren wel lukt. Ik heb hydrotherapie erbij gekregen sinds vorige week. Dit is in het zwembad, in het water ben je gewichtloos. Ik vind het heerlijk in het water. Ik heb alleen geen gevoel voor warm en kou. Het is heel gek dat je in het water wordt getakeld in zo een speciale stoel en dat je dan pas voelt bij je middel dat je in een warm water zwembad bent. Ik moet er even aan wennen. Als ik dan daarna uit het water ben lijkt het net of ik 1000 kilo beton aan mijn benen heb hangen. Aan dat gevoel in mijn benen ga ik volgende week met de psycholoog werken. Door middel van hypnose gaan we hiermee aan de slag. Ik ben erg benieuwd en vind het wel spannend. Ik hoop vooral dat het gaat werken. Ik vind het best wel zwaar, heb ook best wel veel stress buiten dit alles om in mijn prive. Het is moeilijk om aan twee dingen tegelijk te werken maar ik doe mijn best. De ontspanningsgroep vind ik erg prettig. Ik pas bepaalde elementen die ik leer dagelijks toe om meer te ontspannen en het helpt. Sommigen vinden het misschien een beetje zweverig gedoe maar zoek eens op YouTube naar "bodyscan", ik begon met die van Esther Coumans (staat redelijk bovenaan)en inmiddels heb ik verschillende via spotify op mijn telefoon staan waardoor ik even een moment voor mezelf heb. Het is een soort mindfulness. Je gaat met je concentratie naar verschillende delen van het lichaam en door de muziek, de rustige stem, moet je moeite doen om niet in slaap te vallen. Maar als dat gebeurt is het ook niet erg! Ik vind het erg fijn en dit is zeker iets wat ik ga blijven gebruiken.

Ik heb vandaag een concept artikel aangeleverd bij Bellesqa waar ik als gastblogger eens in de week een artikel voor ga schrijven. Ik ga niet helemaal verklappen waar het over gaat maar ik heb een onderwerp gekozen waar ik momenteel veel mee bezig ben. Hierover horen jullie binnenkort meer van mij. Ik ben super enthousiast. Ik ben benieuwd wat ze ervan vinden en ik denk dat ik helemaal blij wordt als het is gepubliceerd.

Komende zondag ga ik naar Latin Village toe. Ik had in februari al kaarten gekocht met mijn vriendin, toen wist ik nog niet dat ik nu in een rolstoel zou zitten. Ik heb even getwijfeld maar ik ga er gewoon naar toe, in mijn rolstoel. Ik vind dit best wel stoer van mezelf daar ik veel moeite heb met het in een rolstoel zitten en in mijn eigen buurt te rijden. Ik vind Latin Village een heerlijk festival en ik wil me niet laten beperken door mijn lichaam. Ik denk ook dat ik de positieve vibe even nodig ga hebben! Kan ik ook lekker een extra nachtje naast mijn vriendje slapen in mijn eigen bed want ik ga maandag aan het einde van de ochtend weer terug naar het revalidatiecentrum. Zaterdag komt mijn moeder langs met mijn hondje, ik mis die kleine dondersteen enorm. Lekker knuffelen!

Ik hoop zaterdag weer lekker te kunnen schrijven en de concepten die ik heb te finetunen en online te zetten. Zoals je misschien hebt gelezen bij de nieuwsberichten heb ik wat problemen met mijn laptop. Ik kan geen foto's meer exporteren uit picasa omdat er een schijffout is of omdat er te weinig werkgeheugen is. Ik hoop dat ik er snel achter kom wat er aan de hand is zodat ik de artikelen met de gemaakte foto's kan publiceren. Vandaag mijn pakketje van ELF binnengekregen, helemaal happy! Ik heb nog niet eerder producten van ELF geprobeerd, ik heb me zojuist ermee opgemaakt en serieus ik ben enorm blij met deze aankopen. De foto's heb ik vanmiddag gemaakt en ik ga lekker testen en de reviews komen online. Ik heb expres producten besteld die nieuw zijn in de make-up lijn van ELF zodat ze voor jullie ook wellicht nog onbekend zijn. En jeetje, wat enorm goedkoop is dit merk! Het enige wat ik prijzig vond waren de verzendkosten, maar de producten zelf zijn echt spotgoedkoop. Hierover ook binnenkort meer!

Ik begin eindelijk weer een beetje tot mezelf te komen, heb even een dip gehad na de eerste grote dip en ik hoop dat ik deze positieve energie kan vasthouden!

Ik schrijf snel weer!

Bedankt voor het lezen!

With Love,

Life Must Be Fabulous