De eerste dag in het revalidatiecentrum

Nou ik ben aangekomen in het revalidatiecentrum. Wat een dag en wat enorm veel indrukken. Van alles wat ze me hebben verteld ben ik al zeker de helft vergeten als het niet meer is. Ik ben geplaatst op een tweepersoonskamer maar ik heb (nog) geen kamergenoot. Ik heb begrepen dat er voorlopig niemand op de planning staat dus ik hoop dat ik nog even alleen kan wennen hier. Ik had een bed aan de rechterkant van de kamer gekregen maarrrrrr het andere bed was vrij... en dat bed heeft uitzicht op zee... Ik mocht wisselen en heb nu dus zeezicht vanaf mijn bed. Lekker rustgevend. Het enige nadeel is dat ik nog niet mijn koffer kan uitruimen omdat de kast nog niet is schoongemaakt. De dame die voor mij op deze kamer lag, is vandaag in de ochtend verhuisd. Maar goed, morgen heb ik maar een half uurtje fysiotherapie staan dus heb ik alle tijd om mijn koffer uit te pakken en alles een plekje te geven. Ik heb vandaag gesproken met de verpleegkundige, de arts, de ergotherapeut en de fysiotherapeut. Dat betekende vier keer hetzelfde verhaal vertellen. Best vermoeiend en ook komt steeds alles naar boven dus het was ook wel emotioneel. Toen ik vanmorgen aankwam had ik het ook best wel moeilijk. Het werd ineens allemaal heel echt en het gaat nu echt gebeuren. Er was meteen een aardige meid die ook op deze afdeling verblijft die hielp met mijn spullen. De mensen zijn aardig dus ik denk dat dit wel goed gaat komen. Op mijn telefoon bizar veel apps en berichten. Ik ben echt enorm moe dus ik ga jullie morgen beantwoorden mochten jullie dit lezen. Er is gratis televisie en wifi dus ik kan in mijn vrije tijd gewoon lekker door bloggen. Ik heb een hele zooi testproducten meegenomen en ook dingetjes die ik nu al voor een langere tijd test. Het gaat dus niet alleen maar ellende van mijn revalidatie worden wat jullie te lezen krijgen maar er komen nog leuke artikelen aan!

Binnenkort wat foto's als ik helemaal ben geïnstalleerd.. Het eten was trouwens vreselijk. OMG... ik begreep van mijn mederevalidanten dat dit het algemene beeld is van het eten dus ik hoop dat vriendjelief snel langskomt met wat heerlijk eten van zijn moeder of zus.. Een ander grapte dat de kroketjes in het restaurant een eurootje kosten. Nou ik weet wat ik morgen ga eten als het weer zo is... ik ben zo een 12 kilo afgevallen dus een kilootje erbij.. ik maak me er niet meer druk om. hihi!

Ik hou het bij dit korte bericht vandaag. Ik ben echt moe!

XOXO

Life Must Be Fabulous

Today is the first step to a new fabulous life.

Reacties: De eerste dag in het revalidatiecentrum

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht