Consuplus - Nutri Women

Lieve beauty's,

Onlangs werd ik benaderd door Consuplus met de vraag of ik producten wilde testen van Nutri Women. Natuurlijk wil ik dat! Supergaaf om benaderd te worden. De dikke maar is wel dat ik mijn eerlijke mening geef dus jullie kunnen in de categorie product reviews mijn eerlijke reviews vinden over de producten die ik heb getest.

Consuplus, ik kende deze website persoonlijk nog niet. Ik ging kijken op de website en zag een mooie lay-out, een toegankelijke website met veel informatie over de producten, fijn om direct meer te kunnen lezen. Klik hier om een kijkje te nemen in de webshop.

Wat sprak mij aan

Wat mij erg aansprak in het concept van Consuplus is dat de producten die zij verkopen niet op dieren zijn getest en daarnaast parabeen vrij zijn. Parabenen zijn chemische stoffen met conserveringsmiddelen die ervoor zorgen dat producten langer houdbaar zijn. Echter is er over parabenen momenteel een discussie gaande over wat de schadelijkheid van dit ingrediënt kan zijn. Als je je hier een beetje in verdiept dan wil je liever geen parabenen meer in je producten, zeker omdat er onduidelijkheid heerst over de gevolgen. Lees meer over parabenen op de website van optimale gezondheid.

De webshop heeft een duidelijke indeling van haar producten. Er worden producten verkocht onder de volgende categorieën (dit zijn linkjes, als je interesse hebt in een categorie kun je direct hierop klikken om naar de website toe te gaan!):

Ik was erg benieuwd naar welke producten ik mocht gaan testen en ik kreeg de leuke Travel & Trial Kit toegestuurd ter waarde van EUR 23,95. In deze doos zaten zes verschillende producten voor huidverzorging. Een Skinperfect facewash, oxygenating papaya masker, walnut facial scrub, hyropore sun daycream met spf 30, pure marine night cream en eye make-up remover. Eigenlijk precies wat je nodig hebt om je huid goed te verzorgen!

De producten in deze Kit helpen om porie-verstoppende bacteriën te verwijderen. Het helpt om de huid te ontgiften en te hydrateren. Het neutraliseert vrije radicalen (vrije radicale zorgen voor veroudering van de huid, schade aan de huid en/of bindweefsel). De dagcrème heeft een SPF30 wat betekent dat het zon bescherming geeft voor zowel UVA en UVB stralingen van de zon. De geuren van de producten zijn echt heerlijk, ik werd helemaal vrolijk bij het openen van de Kit. Deze Kit bevat een kennismaking met de producten van Nutri Women die horen bij je dagelijkse huidverzorgingsrituelen.

Ik heb reviews geschreven voor de producten in deze Travel & Trial Kit. Klikbare links staan hieronder:

Consuplus heeft een kortingscode ter beschikking gesteld voor de beauty's die enthousiast zijn geworden van de producten die Consuplus aanbiedt. Ik mag jullie deze kortingscode vertellen!!!

De kortingscode is: CP2014NW

De code is geldig tot en met 31 december 2014 (dus wees er snel bij!)

Met deze kortingscode krijg je maar liefst 20% korting op het assortiment. De kortingscode is niet geldig in combinatie met andere acties en hij is ook niet geldig op de items die in de sale zijn.

Klik hier om direct naar de website toe te gaan van Consuplus waar je de kortingscode kunt gebruiken in de winkelwagen/in het betaalscherm.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn reviews vinden en wat jullie eerste indruk is van deze mooie producten. Ik hoop dat er meer meiden zijn die graag kennis willen maken met Consuplus!

With Love,

Olivia

Life Must Be Fabulous

Reacties: Consuplus - Nutriwoman

net te laat

He wat jammer dat ik dit nu pas lees... ik ben helemaal enthousiast en nou is de korting net voorbij! Ik ga zeker even een kijkje nemen op deze website. Leuk zeg. Xxx Elsa

Nieuw bericht