Physicans Formula - Cashmere Wear - Ultra-Smoothing Bronzer

Lieve beauty's,

Nog meer reviews vandaag! Lekker bezig met het afronden van concepten!

Nu een review van een mooie bronzer van Physicans Formula de Cashmere Wear, de ultra-smoothing bronzer. Ik heb deze gekocht bij Boozyshop. Deze bronzer kost EUR 13,96.

Het mooie doosje

De verpakking van deze bronzer geeft een luxe gevoel. Het doosje is gemaakt van zeer stevig karton (vermoed ik) en sluit met een stevige magneetsluiting. Aan de voorkant de bronzing poeder en aan de achterkant nog een klepje waar een spiegeltje in zit met een kwastje. Ook met een stevige magneetsluiting.

Een soort van swatch

Ik noem het even een soort van swatch omdat ik niet heel mooi een lijn kon aanbrengen. Ik heb daarom de poeder aangebracht en met een kwast geblend zoals je dat zou doen op je gezicht. Je ziet denk ik wel duidelijk de mooie kleur van deze bronzer en de lichte shimmer die erin zit.

Een look waarbij ik deze bronzer heb gebruikt

Onderstaand een foto waarbij ik deze bronzer heb gebruikt. Ik vind dat hij mooi past bij mijn huidskleur. Bij het aanbrengen moet ik wel opletten dat ik niet teveel aanbreng in één keer. Hij is namelijk goed gepigmenteerd en ik wil geen vlekken in mijn gezicht. De bronzer kan goed worden geblend met een kwast. Ik breng hem aan met een kortharige kabukikwast en ik blend hem met een iets langer harige kabukikwast. Met de kortharige kwast kan ik goed een lijn trekken en met de langharige kwast kan ik hem mooi middels rondjes maken verdelen over het deel van mijn gezicht waar ik de bronzer wil hebben.

Conclusie

Ik kende dit merk nog niet. Ik vond het doosje er luxe uitzien en de prijs best mooi. Ik vind de prijs-kwaliteit verhouding in ieder geval goed. Ik zou er niet meer voor willen betalen maar ik vind de prijs goed gekozen. Voor minder is het natuurlijk altijd goed hihi.

De bronzer is mooi gepigmenteerd. Een minpuntje is dat je echt moet opletten dat je niet teveel gebruikt. Hoewel ik denk dat het voor de dames met een getinte huidskleur ook een goede bronzer zal zijn omdat hij best wel donker is als je iets meer gebruikt. Het minpuntje geldt dan een beetje voor de dames met een lichte huidskleur. Er zit een mooie shimmer in de bronzer, daar hou ik persoonlijk erg van maar ik denk dat jullie dat in de reviews die ik tot nu toe heb geschreven wel hebben gelezen hihi! Maar, de shimmers zijn met mate. Het is een bronzer die je dagelijks kunt gebruiken. Bijvoorbeeld naar je werk etc. Maar ook kun je hem gebruiken voor als je lekker uit eten gaat of een avondje gaat stappen. In deze laatste twee gevallen zou ik hem iets sterker aanzetten. De bronzer ruikt trouwens ook erg lekker... Jammer dat ik de geur niet kan overbrengen. Het zou best leuk zijn als er een pufje uit je laptop/desktop zou krijgen zodat je kon ruiken hoe deze bronzer ruikt hihi! Nou ja wie weet wat de toekomst brengt toch hihihi!

Ik  heb persoonlijk twee kwasten nodig om deze bronzer mooi aan te brengen. De kwast die erbij zit voldoet om onderweg bij te werken maar om het product aan te brengen vind ik hem niet zo handig. Voor het bijwerken (dat heb ik moeten doen na mijn zwemtherapie) volstaat de bijgeleverde kwast goed! Ik vind het niet erg om twee kwasten te gebruiken, het zou voor een ander misschien een klein minpuntje zijn.

Ik zou deze bronzer een tweede keer kopen als hij op is. Ik heb erg veel bronzers en ik wissel veel af dus ik vermoed dat ik er lang mee ga doen. Hij hoort wel bij één van mijn favorieten op dit moment!

Kennen jullie dit merk al? Hebben jullie hier producten van? Heb je ook deze bronzer en wat vind jij ervan? Ik ben benieuwd!

With Love,

Olivia

Life Must Be Fabulous

  

 

Reacties: Cashmere Wear - Ultra-Smoothing Bronzer

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht