Cadeautjes uitgekozen bij DWH Jewelry

Lieve beauty's,

Wil weer even wat delen. Zoals jullie weten ga ik door een wat moeilijke tijd momenteel. Mijn lieve vriendin J. speelde voor mij voor Sinterklaas. Ik mocht van haar mijn eigen cadeautje samenstellen en dat heb ik gedaan bij DWH Jewelry. Jullie hebben vast eerdere aankopen voorbij zien komen. Ik wilde graag dit cadeautje delen. Ook al mocht ik de items zelf uitkiezen hihi.

Omdat het niet door de brievenbus paste kwam de bestelling in een doos. Deze was mooi ingepakt met roze inpakpapier. Hier heb ik helaas geen foto van gemaakt (vergeten :( stom van me ). In de doos zaten bovenstaande pakjes, weer enorm leuk ingepakt. I am Loving it! En hoe lief, ik kreeg er nog een armbandje bij!!! Happy customer, double present!

Ik wilde deze Boho achtige ketting dolgraag toen ik hem voorbij zag komen. Hij past perfect bij mijn blauwe jurkje voor kerstmis. Zo heb ik een mooie bijpassende ketting.

Onderstaande double pearl oorbellen had ik al in het wit. Helaas zijn die stuk. Tijd voor nieuwe dus. Ik hoop dat deze wat langer mee gaan want de witte had ik misschien 2 keer in gehad. Ik vind deze kleur mooi passen bij de ketting en ik vind het een mooie kleur voor de winter. Als ik weer een keer wat ruimer in mijn geld zit dan bestel ik denk ik nog een keer de parelwitte en misschien een mooie zachtroze kleur voor de zomer. Ook al loopt inmiddels half blogland en lezend blogland hiermee, ik vind ze ook echt super. Ze zijn een beetje Dior Inspired...

De sjaals waren in de aanbieding. Ik heb er nooit genoeg. Deze bruinachtige sjaal met goudtinten past mooi bij mijn donkerblauwe winterjas en door de goudtinten zal mijn Michael Kors tas hier ook leuk bij matchen. Hij voelt heerlijk warm aan en volgens mij is hij echt iets van twee meter lang. Heerlijk.

Lieve J. Heel erg bedankt. Toch weer een oppeppertje dit moeilijke weekend. Morgen weer een dag therapie en hoop dat ik mijn salaris eindelijk ga krijgen (is inmiddels 10 dagen te laat). Anders ga ik morgen mijn advocaat bellen en de wettelijke rente erbij laten uitrekenen. Ik kan op deze manier en met al deze stress niet normaal functioneren en leven.

Heb jij nog leuke sieraden of accessoires nodig voor de komende feestdagen? Neem dan nog gauw even een kijkje op de website van DWH Jewelry. Klik hier om daar naar toe te gaan. Een groot deel van haar assortiment maakt ze zelf en zoals jullie zien worden bestellingen altijd als een cadeautje verpakt. Enorm origineel en het is bijna zonde om het open te maken!

With Love,

Olivia

Life Must Be Fabulous

Reacties: Cadeautjes uitgekozen bij DWH Jewelry

Mooi Cadeau

Wat een lief cadeau, en zo schitterend en verzorgd ingepakt! Alles van DWH Jewelry ziet er zo mooi uit. Gorgeous!

Re:Mooi Cadeau

Hoi Lidy, Leuk he! Ben er enorm blij mee weer. Had vandaag natuurlijk de ketting om en de oorbellen in, de heerlijke sjaal om mijn jas heen en ik heb allemaal leuke reacties gekregen! Happy Customer. Blij met dit top cadeau! XoXo Olivia

Thank you!!

Wat een fijne blogpost weer! En wat ontzettend leuk dat je blij bent met je bestelling :) makes me happy too!

Re:Thank you!!

You're welcome babe! He hebt gewoon superleuke spulletjes. Hihi! XoXo Olivia

Nieuw bericht