Boozyshop komt over anderhalve week met....

Lieve beauty's,

Vanmorgen liet Boozyshop via instagram weten dat er over anderhalve week weer een nieuw W7 palette in de webshop beschikbaar is. Het gaat om het nieuwe palette W7 Lightly Toasted. EInd oktober wordt hij gelanceerd. Een klein voorproefje op deze foto van Boozyshop:

Toen ik even ging googlen naar dit nieuwe palette kon ik helaas nog niet zoveel vinden.

Op de facebook pagina van W7 Ireland vond ik deze mooie foto:

Ik kan nog niet echt veel informatie vinden over dit palette. Weet dus niet of het een dupe is zoals de W7 in the Buff (dupe van urban decay Naked 2) en W7 in the Nude (dupe van naked 3 urban decay) of een eigen editie van W7 zoals de W7 in the Night. Wat ik wel weet is dat W7 lekker bezig is en snel nieuwe paletten op de markt brengt. Ik ben tot nu toe erg tevreden over de W7 in the Buff en W7 in the Night. De W7 in the Nude heb ik niet in mijn collectie omdat ik de Urban Decay Naked 3 heb. Wellicht dat ik die nog eens koop als ik hem tegenkom om mijn mooie Naked 3 te besparen hihi!

Sta jij al in de rij om dit nieuwe palette aan te schaffen?

Mijn eerste indruk van de kleuren is goed, ik hou erg van deze tinten. Ik denk dat ik hem binnenkort zal gaan bestellen! Ben erg nieuwsgierig!

With Love,

Olivia

Life Must Be Fabulous

 

Reacties: Boozyshop komt over anderhalve week met....

Severance


Their charge can be found by women.Just take these actions to guard your self.
https://free-divorce-advice.com/kentucky/which-parent-has-legal-right-to-claim-child-on-taxes-4/

weer

Een nieuwe. Ik vind de paletten van w7 echt leuk en fijn. Xxx

Nieuw bericht