BlogSwap van MissBooBooz

Lieve beauty's en medebloggers,

Miss Boobooz organiseert een Blogswap. Als je een beetje op instagram zit heb je vast wel de #instaswap2014falledition onlangs voorbbij zien komen. Allerlei mensen doen mee met deze swap, dingen uitwisselen. Ik heb niet meegedaan met deze swap maar de swap die Miss Boobooz organiseert die spreekt me wel aan! Ze heeft de blogswap bedacht. 

Wat houdt de blogswap in?

Om misverstanden te voorkomen citeer ik Miss Boobooz even, klik hier om naar het originele artikel van Miss Boobooz te gaan.

De blogswap:

"Je maakt of koopt iets kleins voor degene waar jij mee gaat swappen. Jouw swapmaatje die het pakketje ontvangt wat jij hebt samengesteld schrijft hier dan ook weer een blogpost over met leuke foto’s en link naar jouw blog. Dit is een leuke kans om medebloggers te leren kennen en aan je netwerk toe te voegen. Ik denk dat veel van de bloggers onder ons inmiddels wel snappen dat het netwerken met mede bloggers heel belangrijk is. Netwerken is namelijk een goede manier om te groeien!"

Het leuke plaatje dat Miss Boobooz plaatste:

Ik citeer verder met hoe het werkt:

Hoe werkt het?

"Je meldt je aan via het contactform ulier. Bij je aanmelding vermeldt je de link naar jouw blog, je volledige naam en je volledige adres. Aanmelden kan tot 30 november! Ik plan de datum expres een tijdje verder in, deze blogswap doe ik natuurlijk voor het eerst en wil wel genoeg aanmeldingen krijgen. Na 30 november krijg je dus een mailtje met de naam van je swapmaatje en de link naar zijn of haar blog, zodat je een beetje kan uitzoeken wat je hem of haar kunt geven. Op 2 januari moet het pakketje verstuurd worden, dus je hebt een maand de tijd om het pakketje samen te stellen. Hou de naam van jouw swapmaatje wel voor jezelf anders is het geen verassing meer.

Het is helemaal aan jezelf wat het pakketje gaat kosten, maar hou het leuk en simpel. Het gaat immers om het gebaar. Doe je mee aan de blogswap is het wel verplicht om een blogpost met leuke foto’s te wijden aan wat jij hebt gekregen en door te linken naar de blog van jouw swapmaatje.
Deze blogpost kan je na 2 januari uploaden op de blogswap pagina op Miss Boobooz.

Wil je een beeld krijgen van het swappen check dan zeker even de hashtag #instaswap of #instaswap2014falledition op Instagram dan moet het je zeker gaan lukken."

En nu?

Ik doe mee, wie doet er nog meer mee? Ik heb persoonlijk nog nooit meegedaan aan een swap dus ik ben erg benieuwd hoe het straks gaat lopen! Deze swap spreekt me aan om nieuwe bloggers te leren kennen en ook juist de wat kleinere bloggers. De grote bloggers ken ik inmiddels wel en ik vind alle gesponsorde producten niet altijd even leuk meer. Ik kijk graag naar de wat kleinere bloggers die (soms met een klein budget) leuke reviews, diy, knutseldingen en how-to zaken plaatsen. Ik lees een duidelijk verschil in passie voor een hobby of iemand die daadwerkelijk geld verdient met haar blog. Niets mis mee hoor want ook de grote bloggers volg ik maar ik vind het altijd leuk om de kleiner bloggers te leren kennen.

Doe jij ook mee met dit leuke initiatief van Miss BooBooz?

With Love,

Olivia

Life Must Be Fabulous

 

 

 

Reactes: BlogSwap van MissBooBooz

Ik doe ook mee!

Ja dit lijkt mij ook leuk! Ik ga me meteen aanmelden ;-) Xx

Re:Ik doe ook mee!

Leuk leuk!!!! Ben benieuwd wie mijn swapmaatje wordt hihi XoXo Olivia

Nieuw bericht