Bijna Weekend

Het is alweer bijna weekend. De weken gaan echt supersnel. Ik moet me zo gaan omkleden want ik heb zo hydrotherapie. Heb allemaal leuke ideeën voor nieuwe artikelen en heb ze weer fijn opgeschreven. Ik hoop dat ik morgen als ik thuis kom niet te moe ben en dat ik even lekker kan schrijven met mijn nodige pauzes tussendoor.

Ik heb nog 1 weekendverlof en volgende week vrijdag ga ik echt naar huis. Ik kan ongeveer 80 meter lopen. Helaas haal ik daar de supermarkt niet mee maar het is een begin. Ik kan me hopelijk in mijn woning redden (hoewel ik niet de volledige huishouding kan doen) maar goed. We gaan poliklinisch verder en dan zal ik verder gaan met alles opbouwen. Net een goed gesprek met het maatschappelijk werk gehad en wat aanvragen ingediend bij de gemeente voor aanpassingen die ik toch wel nodig ga hebben voorlopig. Ik merk dat ik heel erg slecht tegen druk kan. Vooral tijdsdruk. Ik ben er wel klaar voor om weer thuis te gaan wonen. Heb ook zin om lekker weer al mijn spulletjes in mijn kasten te hebben en om mijn make up tafel weer mooi te maken. Ook heb ik er heel veel zin in dat mijn hondje weer thuis kan komen wonen. Mijn hondje zorgt straks voor een goede dagstructuur voor mij en helpt me met oefenen met lopen. Ik kan niet wachten tot ze weer heerlijk op mijn schoot ligt.

Ik maak me nog wel wat zorgen over mijn benen. Ik voel nog steeds weinig tot niets. Ik hoop dat als ik de rust krijg die ik nodig heb dat dit gewoon terug komt. Daar gaan we maar vanuit he.

Gisteren had ik even een downdag. Eten van de dag ervoor was erg slecht gevallen en heb veel overgegeven. Ik had daardoor ook slecht geslapen. Gelukkig mijn slaap afgelopen nacht ingehaald en vanmorgen heb ik een uurtje langer geslapen. Even fijn en ik voel me ook wat meer uitgerust! Die downdagen zijn echt niet fijn. Je wilt het liefste gewoon de hele dag in je bed blijven liggen. Dat zou ik thuis dan ook gedaan hebben. Wat dat betreft is het dan wel weer goed dat je in een revalidatiecentrum bent opgenomen want zo wordt je toch gestimuleerd je bed uit te komen en je therapieën te volgen. Ik wil geen enkele therapie missen! Dus daar doe ik enorm mijn best voor. Ik heb afgelopen week ook gebadmintond! Wat was dat leuk. Heel fijn spierpijn in mijn armen maar goed voor de balans, het maken van stappen wat je wilt die shuttle toch raken... Volgende week nog een keer!

Mijn vriendinnetje is vandaag jarig, 25 alweer. Na de hydrotherapie moet ik hard opschieten want dan komt ze me halen om lekker met een groepje meiden uit eten te gaan! Zin in! Weer even weg van hier en lekker eten ipv de avondmaaltijden hier. Ughl ik kan er echt niet aan wennen.

De #autumnweekchallenge is leuk! Ik zal hem zondag of maandag plaatsen in de categorie TAGS met alle dagen en foto's.

Dit was even een korte update want ik moet mijn badkleding aan gaan trekken!
Heb een fijne dag allemaal!

XoXo

Olivia

Life Must Be Fabulous

 

 

 

Reacties: Bijna Weekend

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht