Bij 500 instagramvolgers komt er een winactie

Lieve beauties,

Als ik 500 instagramvolgers heb dan ga ik een leuke winactie in elkaar zetten! Ik vind het superleuk dat ik al over de 400 ben! Ik ga deze week naar huis en poliklinisch verder revalideren. Dat betekent dat ik thuis regelmatig moet gaan lopen om op te bouwen dat ik steeds verder kan lopen. Dat betekent ook dat ik de korte stukjes naar de winkel kan gaan doen hihi! Ik zal een leuk beauty/lifestyle pakketje samenstellen als ik de 500 volgers bereikt heb! Ik heb vandaag allemaal materialen besteld om weer leuke sieraden te kunnen maken, dit is een grote hobby van me dus er zal zeker een zelfgemaakt en origineel sieraad bijzitten!

Mijn instagramaccount heet: Lifemustbefabulous

XoXo

Olivia

Life Must Be Fabulous

 

Reacties: Bij 500 instagramvolgers komt er winactie

yaaa

Yayyy ik doe mee hoor. Ik volg je al op insta xxx

Re:yaaa

Leuk! nog een aantal te gaan en dan is het zover. Ik ben al bezig met leuke items verzamelen! Hou mijn instagram in de gaten! XoXo Olivia

Nieuw bericht