Bezoekersaantallen! Dank jullie wel

Lieve beauties,

Mijn website is online sinds 10 juni, vanaf 14 juni begon ik actief berichten te plaatsen en ging ik via Instagram en Twitter mijn website een beetje "promoten".

Zojuist checkte ik de statistieken en daar werd ik echt superblij van als beginnende blogger. Ik heb meer dan 650 unieke bezoekers gehad, meer dan 3100 bezoekers (terugkerende bezoekers) en er is meer dan 10.000 keer een pagina bezocht. De bezoekers klikken gemiddeld 5,7 artikelen aan en de gemiddelde tijd dat de bezoekers op mijn site kijken is ongeveer 21 minuten.

Ik wordt hier echt superblij van en ik wil jullie hartelijk bedanken voor deze statistieken terwijl ik nog niet eens een maand online ben!

Echt! Bedankt. Dit is voor mij een hele positieve opsteker!

XoXo

Life Must Be Fabulous

Reacties: Bezoekersaantallen! Dank jullie wel

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht