Bewogen week

OMG wat een week heb ik gehad de afgelopen week. Zondagavond toen ik terug moest naar het revalidatiecentrum heb ik ruim 2 uur buiten in de kou op de taxi moeten wachten. Ik kon niet zelf naar binnen, mijn lieve buurvrouw had me naar buiten geholpen. Ik voelde me zo alleen daar. Geen fijne start. Ik had ook mijn tweede UPB (uitgebreide patiënten bespreking), hierin zou ik horen of ik 10 september naar huis mocht of dat ik langer zou moeten blijven. Ik kneep hem enorm omdat ik mijn doelen nog echt niet heb behaald. Het lopen gaat wel steeds beter maar los lopen lukte vorige week echt nog niet. Maandag verteld mijn fysiotherapeut dat ik in ieder geval nog 6 weken verlenging krijg en dan vervolgens poliklinisch verder ga revalideren. Dit was een opluchting maar ook een realiteitsbesef dat ik pas in oktober weer thuis ben. Maar goed, ik heb de tijd wel nodig vrees ik. Vrijdag is het me gelukt om 15 meter te lopen in de brug zonder dat ik de brug vast hield met mijn handen. Een overwinning voor mijzelf. Ik ben trots ook al kan ik er ook weer niet echt van genieten omdat ik de lat voor mezelf te hoog leg. Het was een pittige week met veel gesprekken en veranderingen in mijn rooster, ik kan niet zo goed tegen veranderingen :) hihi.

Dinsdag gezellig met mijn mede revalidant/beste maatje gegeten in het restaurant. Oh wat was die kibbeling lekker! Dat rose biertje ook.... Ik kan er twee drinken met de medicatie die ik slik hihi. Af en toe mag ik best even genieten toch?

Toen ik vrijdag thuis kwam was ik helemaal kapot. Ik trok het niet meer om naar de supermarkt te gaan dus ik heb lekker frietjes gegeten. Zaterdag kwam mijn vriendin en ze stelde voor om naar de popup store van Modemusthaves te gaan. Eigenlijk wilde ik niet maar ik ben blij dat ik toch ben gegaan. Ik doe verder vrij weinig in de weekenden, de laatste keer dat ik weg ben geweest was latin village. Verder zit ik dus doordeweeks in het revalidatiecentrum en in het weekend thuis. Ik krijg wel bezoek enzo maar toch is het even erop uitgaan af en toe wel nodig. Ik was een beetje bang dat we in een lage rij meisjes terecht zouden komen maar geluk dat we hadden was het op dat moment vrij rustig. Modemusthaves eigenaresse Elise kwam direct vriendelijk naar me toe en hielp mij met wat jasjes passen zodat ik niet de hele popup store door hoefde. Ik ben uiteindelijk niet geslaagd voor kleding maar wel voor wat leuke accesoires voor echt een heeeeeeeel zacht prijsje. Ik was EUR 20,- kwijt voor een portemonnee, twee paar oorbellen, een leuk aztek tasje en een fijne sjaal. Zie de foto's.

De obstakels..... En dan hebben we het nog niet over de trams en mensen in de Leidsestraat... Maar ik was al zeker een half jaar niet meer in het centrum van mijn mooie stadje geweest....

Ik ben blij dat ik toch ben gegaan en me niet heb laten beperken door die stomme rolstoel. We hebben daarna op het Leidseplein nog wat gedronken. Mijn vriendin heeft boodschapjes gehaald en toen ik thuis kwam ben ik ingestort op de bank samen met mijn vriendin. We hebben lekker stokbrood gegeten met verschillende smeersels en ik ben daarna lekker naar bed gegaan. In bed nog even 20 minuutjes aan mijn nieuwe Bellesqa artikel geschreven maar na 20 minuten was ik al helemaal uitgeteld dus ik heb hem vanmorgen afgemaakt en ingeleverd.

Zometeen ga ik rollen naar de nagelstudio om mijn nageltjes even te laten bijvullen. Ze zijn erg lang geworden en dat is onhandig met de rolstoel. En daarna wordt het even rusten en de was weer opvouwen en in mijn koffer doen en weer terug naar het revalidatiecentrum. Ik hoop op een minder bewogen week en een week waarin ik eindelijk wat beslissingen kan gaan nemen.

Ik hoop dat mijn Boozyshop bestelling op mijn bed ligt. Ik heb gisteren via Bol.com de blogbijbel besteld en nog 2 make up artikelen (mascara is bijna op en een W7 nude paletje die in de aanbieding is). Ik moest mezelf even belonen voor die 15 meter hihi! Boozyshop heb ik cadeau gekregen hoor hihi! Als ik die binnen heb doe ik een unboxing!

Ik wens jullie een goede week toe!

Ik keek net weer naar mijn website statistieken en vind het echt leuk om te zien dat er zoveel mensen zijn die even komen spieken en terugkomen. Dank jullie wel!

Heel veel liefs,

Olivia

Life Must Be Fabulous

Reacties: Bewogen week

.

Wat goed dat je toch naar de sale bent gegaan! Super goed van je, leuke spulletjes ook gescoord. Fijne week xxx

Re:.

Jaa ik was toch blij hihi! Af en toe een uitje doet me goed! Liefs

Nieuw bericht