Bedankt

Lieve lezers,

Op woensdag 10 december bestaat mijn blog een half jaar, op 10 juni starte ik met de lay out en vanaf 14 juni kwamen de eerste artikelen online. Ik kan nog nauwelijks geloven dat er mensen zijn die mijn memoires lezen. Maar het is zo. Ik begon mijn blog in een down periode, om niet in een depressie te raken, om afleiding te hebben en vooral om lekker van mij af te kunnen schrijven. Ik ben door een heel proces gegaan met een klinische opname in het revalidatie centrum en nu zit ik in het tweede proces, de poliklinische nabehandeling. Ik heb veel van me af kunnen schrijven. Hierdoor werd mijn hoofd steeds een beetje leger. Dit heeft mij erg geholpen.

Ik had werkelijk nooit verwacht dat er mensen zouden zijn die mijn website zouden gaan lezen, dat mensen terug zouden komen en dat ik daadwerkelijk de afgelopen maanden bijna op de 10.000 bezoekers per maand zat. Ik heb hem nettttt niet aangetikt in november. Ik zat op 9.985, dus wel bijna. Dagelijks nieuwe unieke bezoekers en veel terugkerende bezoekers. Gemiddeld heb ik ongeveer 500 bezoekers per dag waarvan een deel unieke en een deel terugkerend. En weet je. Dit doet mij zo enorm goed. Ik heb momenteel weer een flinke dip zoals jullie konden lezen in deze categorie maar mede door jullie heb ik weer even gelachen dit weekend. Van blijdschap. Ik krijg zelfs mailtjes over samenwerkingen, of ik producten wil gaan reviewen en ja... het eerste pakket is vorige week bezorgd. Of ik wil schrijven als gastblogger op andere websites. Ik ben op twee ingegaan en hierover gaan jullie binnenkort meer lezen. Met twee anderen ben ik er niet uitgekomen omdat ik niet met deadlines wil en kan werken. Ik kan namelijk niet tegen stress en druk en als ik met deadlines moet gaan werken dan gaat dat bij mij sowieso komen. Natuurlijk laat ik er geen maanden overheen gaan maar ik ben momenteel niet in staat om twee keer per week een artikel aan te leveren. Dit laat mijn gezondheid gewoon niet toe. Hoe leuk ik dit als hobbyist ook vind. Ik heb wel suggesties gegeven voor andere bloggers dus wellicht worden anderen benaderd. En dat ik producten mag gaan reviewen! Wauw. Ik kreeg een mooie set opgestuurd met verschillende verzorgingsproducten. En ze ruiken echt superlekker. Ik gebruik ze inmiddels drie dagen. Ik ga komende week bedenken hoe ik de review ga maken. Ik denk dat ik de review in tweeën ga splitsen en een deel ga schrijven en een deel in een video ga verwerken. Ik mag van dit bedrijf ook een kortingscode gaan geven dus als jullie, mijn lieve lezers, geïnteresseerd zijn in de producten dan kunnen jullie hierdoor een leuke korting krijgen. Binnenkort lezen jullie hier meer over. Als ik alles heb geprobeerd en als ik goed weet wat ik erover wil schrijven. Voor de grotere bloggers is dit waarschijnlijk een daily thing maar voor mij is dit iets nieuws. Ik ben deze blog niet gestart om gratis producten te krijgen in ruil voor een review maar juist om lekker van me af te schrijven. En dat dit toch gebeurt vind ik echt superleuk! Misschien moet ik mijn moeder toch eens vertellen over mijn blog... Ik heb het niet eens verteld... Ik schaamde me een beetje. Laatst zei ze toevallig zelf misschien moet je de dingen eens van je afschrijven.. Maar eigenlijk doe ik dat al. Hoe vertel ik dit nu aan mijn moeder terwijl ik dit al een half jaar doe haha... Heeft er iemand een tip? Heb het niet bewust verzwegen of zo maar had gewoon nooit verwacht dat het wat zou worden. Gek he..

Ik zit nog steeds in mijn dipje maar wilde even een positieve update geven want ook al zit ik niet lekker in mijn vel. Heb ik enorm veel ellende aan mijn hoofd. Ik zou hierdoor bijna vergeten dat er ook echt wel wat leuke dingen gebeuren, dingen waar ik wat energie uithaal.

Van de week ging ik toch voor die hepatitis A en B herhaal vaccinatie? Ik was helemaal vergeten doordat ik koorts had gekregen dat ik ook wel een geluksmomentje had die dag. Ik moest de vaccinatie halen in het centrum, in een zijstraat van de Kalverstraat bij het Spui. Ik was ruim 45 minuten te vroeg dus ik ben op het Spui bij de Coffee Company een Latte gaan drinken. Het voelde zo goed om weer even in de stad te zijn. In het centrum. Het was gelukkig niet enorm druk en ik waggelde met moeite over de ongelijke stoeptegels met mijn kruk over het Spui maar ik liep er wel weer even. Met mijn kruk. Het was heel fijn om even in de stad te zijn. Ik ga denk ik als ik me weer iets beter voel gewoon even naar de stad. Simpel een kop koffie drinken. Even zijn onder de mensen in plaats van hele dagen in mijn appartement door te brengen. Dit is een voornemen voor de komende twee weken.

Lieve lezers.

Bedankt..

Ik ben jullie dankbaar hoe jullie mij ondersteunen in deze moeilijke periode. Sommige volgers op instagram voelen gewoon als een soort vriendinnen. Ik heb zulke leuke gesprekken! Ik heb onlangs met Britt een kop koffie gedronken bij mij thuis en over anderhalve week heb ik met Farah afgesproken. Heb er zin in om haar te zien! Echt leuk om op deze manier nieuwe contacten op te doen. Als ik weer in staat ben om wat langer in de trein te zitten dan reis ik zeker af naar België om de lieve Hale te ontmoeten. Ik ga binnenkort een oproepje doen voor de Amsterdamse bloggers en bloggers die evt. naar Amsterdam willen komen om een meeting te doen. Even een drankje drinken met elkaar en gezellig kletsen over vrouwenzaken. Ik heb in ieder geval al een groepje van vijf dames dus gezellig wordt het sowieso. Binnenkort meer hierover.

XoXo Olivia

Life Must Be Fabulous

 

 

Reacties: Bedankt

Bedankt

Het is je gegund meissie!!
Het is volkomen normaal dat je in een dip zit. Het blijft een onprettige situatie. Maar je ziet dat the universe bezig is om andere dingen voor je te bewerkstelligen, die je waarschijnlijk nooit had gedaan als dit alles niet was gebeurd.
Keep your head up and shine!

<3

Re:Bedankt

Dank je lieve Britt. Ik hoop het. Tot snel!!! XoXo Olivia

Super leuk artikel ! Je hebt het echt verdiend en ik gun je nog zoveel meer, je kan het en ga vooral zo door mop x

Re:

Dank je wel lieve Lisa!! XoXo Olivia

Nieuw bericht