Back home

Lieve lezers,

Vandaag was het zover, mijn klinische ontslag.

Zojuist ben ik thuis gekomen en aanstaande zondag hoef ik niet meer terug naar het revalidatiecentrum. Althans. Niet meer terug om er te blijven slapen. Ik ga poliklinisch verder revalideren dus ik kan weer lekker in mijn eigen bed slapen maar ik moet wel 2 a 3 keer per week terugkomen in het revalidatiecentrum. Nu weer even wennen aan mijn eigen woonomgeving. Helaas haal ik de supermarkt nog niet lopende maar ook dat zal straks vast wel lukken als ik verder ga met het opbouwen van het lopen. Morgen komt mijn allerliefste hondje weer thuis wonen. Dat is voor mij wel heel goed want dan moet ik meerdere keren per dag naar buiten om haar uit te laten. Zal ik eerst wel achter de rolstoel gaan lopen zodat ik kan zitten als ik vermoeid raak en hopelijk over een paar weken lukt het met krukken. Ik baal ervan dat ik nog steeds weinig tot geen gevoel heb in mijn benen en voeten. als het goed is, is nu wel de periode van rust aangebroken. Rustig aan weer dingen gaan doen. Voldoende ontspanningsoefeningen, afwisselen met activiteiten zoals dus hondje uitlaten, een boodschap doen, een keer een hapje eten, en slapen. Ik hoop dat met de rust het gevoel terug gaat komen. Ik sta er positief in.

Bye Bye fijne rolstoel.......

Almost ready to leave... Foto van gisteravond, ik moest alleen nog mijn prikbord leeghalen en mijn kaarten van de muur...

En dit was vanmorgen, ready to go, alles ingepakt in twee koffers en drie tassen. HELP! Het is echt zo ver!!!

 

Afscheid nemen vind ik toch best moeilijk. Je hebt zoveel weken een soort van gewoond in het revalidatiecentrum. Maar aan alles komt een einde. Ik zal de mensen die ik heb ontmoet missen maar ik heb er zeker ook nieuwe vrienden gemaakt. Omdat ik nog poliklinisch verder ga revalideren zal ik een aantal gewoon weer zien over anderhalve week. Ik ben benieuwd. 

Nu zit in ieder geval de eerste was in de wasmachine, vanmiddag rustig mijn spulletjes uitpakken en verder lekker relaxen en bijkomen van de laatste week. Eigenlijk wordt het gewoon een weekend als alle anderen met als enige verschil dat ik zondag niet terug ga naar het revalidatiecentrum en ik gewoon op de bank die leuke serie "nieuwe buren" kan kijken op televisie.

Morgen komt mijn lieve kleine drakenmeisje weer thuis, ik kan niet wachten!

En nu heerlijk genieten van een kop thee:

Een goed weekend allemaal!

 

XoXo

Olivia

Life Must Be Fabulous

Reacties: Back home

welkom

Welkom in de gewone wereld. Dat zal wel wennen zijn. Veel succes met poliklinisch revalideren. Xxxx sha

Re:welkom

Hoi Sha, thanks. Ik vind de gewone wereld nog best wel eng en zwaar! Ik doe hard mijn best! XoXo Olivia

Nieuw bericht