Autumn Week Challenge Tag

Lieve beauties,

Afgelopen week was er op Instagram een #autumnweekchallenge georganiseerd. De herfst is begonnen, Bettybudget, beautybyfaar, beautybyesmeex en Xmelissss en mylifeasesmeex vonden het een challenge waard en ik vond het leuk om hieraan mee te doen. Wat ik altijd zo heerlijk vind aan de herfst is dat het weer wat eerder donker is, dat het buiten heerlijk ruikt, dat de blaadjes van de bomen vallen in allerlei mooie kleuren, de vaak toch nog mooie dagen die we hebben in Nederland maar dat het in de avond toch nog zo afkoelt dat je lekker onder een dekentje op de bank zit met een kopje thee en kaarsjes aan. Lekker knus! Ik vind de Pickwick herfstthee altijd zo heerlijk om te drinken. Ik ga deze komende week even inslaan als ik ze zie in de supermarkt want ze zijn vaak alleen in de herfst verkrijgbaar en snel uitverkocht. Enfin, de #autumnweekchallenge. Onderstaand de foto's die ik zelf heb geplaatst in deze challenge:

#autumnweekchallenge

Day 1, monday, september 22 - Lipstick

Ik heb gekozen voor een beetje een donkerroze kleur lipstick, Pink Nouveau van MAC Cosmetics. Mij staan de roze en rode tinten mooier dan de wat meer herfsttinten zoals bruin en paars. Dat komt denk ik door mijn lichter huidskleur en blonde haar. Als ik een bruinige kleur draag dan krijg ik direct een harder gezicht. Met make up kan ik de herfst beter uitdrukken met oogschaduw hihi. Ik draag namelijk wel graag bruine en paarsige oogschaduw.

Day 2, tuesday, september 23 - Nature

Deze prachtige foto heb ik niet zelf genomen. Ik heb hem gevonden via google afbeeldingen, zoekwoorden herfst en bos. Ik houd ervan om in de herfst in het bos te zijn, de mooie blaadjes, de prachtige natuur. Helaas denk ik dat ik hiervoor een jaar zal moeten gaan wachten want naar het bos gaan zit er niet echt in met mijn rolstoel en de kleine stukjes die ik kan lopen. Ik kon natuurlijk zelf een foto maken. Ik verblijf in een revalidatiecentrum in de buurt van de zee. Helaas vond ik de duinen er enorm treurig uitzien. De zee was niet bereikbaar voor mij op deze dag. Daarom heb ik gekozen om een plaatje te zoeken die ik erg mooi vind en waar ik enorm van kan genieten!

Day 3, wednesday, september 24 - Food/drink

Heerlijk, een belegd broodje met filet american en een komkommersalade. Het staat voor mij niet perse voor de herfst maar ik vind het wel erg lekker. In het revalidatiecentrum zijn de kleuren van de servetten veranderd van blauw naar rood, dat is wel wat meer een herfstkleur. Ik denk niet dat ze dat bewust hebben gedaan maar het viel me wel op! Ik hou enorm van de Pickwick Herfstthee. Dat is echt mijn favoriete smaak en dan eet ik er zo een heerlijke speculaaskoek bij, dan heb je mij wel hoor! Love it!

Day 4, thursday, september 25 - Accessoire

Mijn ringen draag ik altijd. De sweety roze oorbellen kreeg ik afgelopen week van mijn vriendin en voor de herfst vind ik mijn groene horloge het leukst passen. Mijn fijne grijze sjaal en tas van Modemusthaves en mijn lievelingsschoenen, zwarte enkellaarsjes. In de herfst draag ik graag een sjaal. Vooral ook om een keelontsteking te voorkomen. Deze dagen zijn vaak zonnig of juist met veel regen maar ook de wind kan gemeen zijn. Een koudje heb je al snel gevat dus vandaar dat ik meestal tot altijd een sjaal om heb!

Day 5, friday, september 26 - Nailpolish

In het revalidatiecentrum kon ik niet bij mijn nagellakjes. Ik heb er een paar mee maar dat zijn nog de echte zomerkleurtjes. Deze kleur van NARS is voor mij een mooie herfstkleur. Ik zou hem graag in mijn stash willen hebben. Ik hou van naturelle kleuren op mijn nagels. In de zomer vind ik het wel leuk om wat fellere kleuren te dragen. In de herfst en winter ga ik vaak voor naturel kleuren of juist voor donkerbruine tinten.

Day 6, saturday, september 27 - Outfit

Op Polyvore (app op je telefoon) kun je outfits samenstellen. Onderstaande outfit is voor mij de ultieme herfstoutfit. Een mooie zwarte broek met een heerlijke zachte trui, enkellaarsjes en een goede tas. Zo kun je op iedere afspraak verschijnen. Een leuk jasje erboven en een fijne sjaal voor als je naar buiten gaat. Als ik weer uit het revalidatie centrum ben dan ga ik op zoek naar zo een trui. Ik heb een vest in deze kleur en die zit zo heerlijk. Me love. Maar deze trui vind ik ook erg leuk!

Day 7, sunday, september 28 - Candle

Per slot, de candle. Deze foto heb ik op zaterdagavond gemaakt toen ik lekker knus op mijn bank lang met een dekentje en een glas rose. Ik vind het heerlijk om kaarsen aan te hebben in mijn woonkamer. Ik vind het zo gezellig staan. Onderstaand de kaarsen die ik gisteren aan had. Ik heb vaak geurkaarsen aan en kaarsen zonder geur. Ik hou van de kaneelgeuren en vanille. Die twee zijn mijn favorieten. Ik kan niet wachten om weer iedere avond thuis te zijn en lekker te genieten van de kaarsjes en gezelligheid in huis. Ik ga nog wat dingen veranderen in mijn woonkamer om het weer even als nieuw te laten aanvoelen zodat ik een nieuwe start maak als ik weer thuis ben. Of wie weet vind ik halsoverkop nog een leuke nieuwe benedenwoning! We zullen het zien!

 

Wat vinden jullie ervan dat de herfst weer is begonnen? Houden jullie ook zo van die knusheid of hebben jullie toch liever een ander seizoen?

With Love,

Olivia

Life Must Be Fabulous

 

 

Reacties: Autumn Week Challenge Tag

#autumnweekchallenge

Leuk artikel meid! Van de week op mijn blog ook een artikel van de challenge en een van jou foto's zit erbij! Benieuwd? Kijk morgen op www. Mylifeasesmeex.wordpress.com kus Esmée

Re:#autumnweekchallenge

Hoi Esmee, superleuk!! Ik heb zojuist ook de link naar jou blog erbij gezet. Ik wist niet precies wie er in de organisatie zaten, alleen van Bettybudget wist ik het zeker! Ik ga morgen zeker even op je blog kijken! Thanks! XoXo Olivia

Nieuw bericht