800+ volgers op instagram

Lieve lieve volgers,

Ik ben jullie zo dankbaar!

Zondagavond kreeg ik een opmerking van een volger op instagram.... JE HEBT DE 800 VOLGERS BEREIKT!

YAY! en WAUW dat schoot er direct door mijn hoofd. Ik was en ben echt superblij.. En ja het groeit nog steeds.. Nog geen 48 uur later zit ik op 817 volgers en dat terwijl ik 8 ontvolgers heb gespot op mijn instafollow app... Je houdt ze altijd de ontvolgers... Maar dat maakt niet uit! Ik wil geen opvulling zijn voor iemand zijn lijst.

Ik wil jullie superdeduperdeduper enorm bedanken dat jullie mij volgen. Ik ben nu sinds half juni dit jaar bezig dus ongeveer 5 maanden. Ik blog met ups en downs. Maar vind het een heerlijke hobby en afleiding.

Mijn nieuwe doel is natuurlijk de 1K halen.... 1000 volgers.. Ik hoop heeeeeel stiekem dat ik dat rond oud&nieuw bereikt heb. Dan zou 2015 echt top beginnen!

Nog 33 volgers en dan verloot ik mijn winactie! Bij 850 volgers geef ik een Sleek i-Divine Garden of Eden palette weg met een Elektro Babylips lippenbalsem in de kleur paars en een lekker avocado masker van dr. van den Hoog. Ik hoop hier iemand heel erg blij mee te kunnen maken! Op mijn instagram kunnen jullie mijn winactie vinden!

Nogmaals lieve mensen, heel erg bedankt. Jullie hebben me een fijne start gegeven van deze week. Toppers zijn jullie!

Alleen maar liefde!

XoXo Olivia

Life Must Be Fabulous

Reacties: 800+ volgers op instagram

Gaat je vast lukken !

Toppie moppie ! ;-) gaat je vast lukken....die. 1000 volgers! Je verdient het! ;-) Xxx

Nieuw bericht