50 FACTS TAG

  1. Mijn vrienden en familie zijn mijn allesjes, zij die mij niet hebben laten vallen toen ik ziek werd, zij die altijd voor me klaar staan. In goede en slechte tijden. Ik hou van de uitspraak: "when you're up your friends know who you are, when you're down, you know who your friends are". Dit is echt zo. Helaas wederom weer ondervonden en de kring wordt steeds kleiner. Maar ik weet op wie ik kan bouwen.
  2. Ik schrijf onde een pseudoniem, Olivia.
  3. Ik ben 28 jaar jong.
  4. Amsterdam, de mooiste stad van Nederland, is mijn thuisbasis.
  5. Schrijven is een uitlaatklep voor mij. 
  6. Ik heb het allerliefste hondje van de wereld, het is een meisje, ze is bijna 1 jaar oud en ze is 3/4 chihuahua en 1/4 jack russel. Ze is ieniemienie en weegt 2,2 kilo. Ze logeerr nu ik ziek ben bij mijn familie. ZIj noemen haar steeds Smiley, maar ze heet Maily.
  7. Ik ben gastblogger bij beautyplatform Bellesqa en daar haal ik heel veel positieve energie uit!
  8. Ik ben vier jaar geleden afgestudeerd voor mijn HBO opleiding.
  9. Ik verblijf nu alweer 10 weken in een revalidatiecentrum om opnieuw te leren lopen na een ongeluk. Zie hierover meer in mijn Blog in de categorie Het Leven.
  10. Ik ben dol op festivals, Open Air, Latin Village, TikTak, Mysteryland etc. I Love it.
  11. Ik heb standaard 3 kleuren lipstick in mijn tas zitten.
  12. Mijn Luxury for Princess Extensions zijn de beste die ik ooit gehad heb. Cannot live without them!
  13. Ik hartje rosebier.
  14. Ik hartje salades, vooral salades met vis.
  15. Ik hartje Suriname.
  16. Ik hartje foto's.
  17. Als ik verdrietig ben ga ik internetshoppen, *bloos*.
  18. Ik kijk nog steeds naar GTST.
  19. Bloggen vind ik echt enorm leuk, ook al ben ik pas net begonnen.
  20. Ik kan niet wachten tot ik weer onder de zonnebank kan liggen.
  21. Ik ben een schoenenfreak.
  22. Ik heb binnenkort twee kamers te huur in Amsterdam, 23 m2 bij elkaar, bij interesse zie de contactgegevens :).
  23. Ik hou van lezen, Tess Gerritsen is mijn favoriete schrijfster. Maar ik lees ook graag boeken van Saskia Noort en Simone van der Vlugt.
  24. Ik schrijf alles op omdat ik door mijn medicijnen veel vergeet. Altijd handig.
  25. Ik werkte in een zorginstelling waar ik de beleidszaken deed, helaas ben ik nu ziek en kan ik niet werken.
  26. Ik kan maximaal 20 minuten achter de laptop zitten.
  27. Ieder idee die ik heb voor mijn blog schrijf ik op, doordat ik niet lang achter de laptop kan, kan ik helaas niet dagelijks iets plaatsen.
  28. Ik ben aan het sparen voor een MACbook.
  29. Ik ben dol op make up, ik denk dat ik een visagiecursus wil gaan doen om dit te kunnen als hobby.
  30. Ik hou van knutselen en zelf dingen maken en in elkaar zetten.
  31. Sieraden maken vind ik ook enorm leuk om te doen.
  32. Ik heb nog stees mijn autorijbewijs niet. Steeds weer is er iets waardoor ik niet kan of mag autorijden.
  33. Ik ben 1.83 m. lang en ik draag (bijnaaaa) altijd hakken, het loopt gewoon zo lekker. Zelfs nu ik niet kan lopen draag ik ze in mijn rolstoel, gewoon voor de show!
  34. Ik hou van zwemmen.
  35. Ik haat fitnessen, ik noem het altijd fitniksen. Ik zweet er zo van ook al is het hartstikke goed voor je.
  36. Ik kan niet leven zonder cappuccino. Ik drink voor iedere kop ook een groot glas water.
  37. Ik heb ooit 175 kilo gewogen (maat 58/60), inmiddels heb ik maat 42 waar ik enorm trots op ben. But still a Lady with some curves...
  38. Ik twijfel altijd als ik blond haar heb om het donker te verven en als ik mijn haar donker heb twijfel ik weer of ik terug wil naar blond haar.
  39. Ik hou van muziek, allerlei soorten, ik ken heel veel muziek maar ik weet nooit wie het zingt of hoe een nummer heet.
  40. Muziek is voor mij bepaalde periodes in mijn leven, ik heb dat ook met parfum. Als ik bijvoorbeeld chanel no. 5 ruik dan denk ik echt terug aan mijn studietijd, toen droeg ik dacht luchtje altijd. Zo heb ik dat met meerdere parfums.
  41. Ik heb 3 jaar vrijwilligerswerk gedaan bij de politie, ik werkte op de Nieuwezijdsvoorburgwal in Amsterdam, het drukste maar allerleukste bureau van Amsterdam. Helaas is hij samen gegaan met een ander bureau in de binnenstad en moest ik ermee stoppenn omdat ik full time ging werken. Een hele fijne tijd in mijn leven.
  42. Ik hou niet van whatsapp, ik bel liever.
  43. Ik ben stiekem een beetje verslaafd aan internetshoppen, ik doe het ook als ik niet verdrietig ben hihi!
  44. Make up en deze blog hebben ervoor gezorgd dat ik niet depressief ben geworden.
  45. Ik hou ervan om naar de markt te gaan, heerlijke verse groenten, fruit en bloemen in huis!
  46. Ik wil graag een kindje, mijn ene eierstok kriebelt. Een groot deel van mijn vriendinnetjes is zwanger of heeft net een babytje. Zo leuk! Voorlopig blijf ik nog even tante hihi, als de tijd rijp is!
  47. Ik ben dol op crime series, ik neem alles de hele week op en dan ga ik het in het weekend kijken. Denk aan: law and order, CSI, Rizolli & Isles etc. Ook ben ik helemaal fan van Greys Anatomy, heerlijk al die liefde in zo een ziekenhuis.
  48. Ik hou van de zee, het liefste ga ik in de buurt van de zee wonen. Het geeft me veel rust, wie weet doe ik dat wel als ik weer een beetje op de been ben, letterlijk en figuurlijk.
  49. Ik heb drie tatoeages, hierover heb ik een artikel in concept, deze komt binnenkort online.
  50. Ik heb een zusje van dezelfde vader en moeder, twee halfzusjes met dezelfde vader als mij maar met een andere moeder en ik heb een stiefbroertje en stiefzusje. Al die drukte in huis hihi, toen ik kon ben ik lekker verhuisd naar Amsterdam, ik was een jaar of 17/18.

 

With Love,

Life Must Be Fabulous

Reacties: 50 FACTS TAG

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht