2e gastblog artikel online! Multitasken en squatten

Mijn tweede gastblog artikel staat online bij Bellesqa. Klik hier om het artikel te bekijken!

Het artikel gaat over de koning der fitnessoefeningen, squatten... En dan... Hoe je dit in je dagelijkse leven kunt implementeren! Lekker multitasken want daar zijn wij vrouwen goed in!

Helaas kan ik momenteel niet meer squatten wegens mijn gezondheidssituatie. Maar als ik weer (figuurlijk) op de been ben, dan pak ik dit echt wel weer op! Ik denk dat nu ik in deze situatie zit, ik alsnog veel aan al mijn gesquat in het verleden heb. MIjn beenspieren zijn namelijk goed ontwikkelt en sterk. Ik voel ze nu even niet en er is een overspanning maar ik sta wel stevig in mijn schoenen als ik sta. Helaas is er van mijn bil een stuk minder over. Mijn vriend vond vorige week dat hij wat plat werd.. Nou ja, ik zit ook de hele dag in die rolstoel he... Als het weer kan, dan ga ik het weer doen! De perfecte oefening waar je geen sportschool voor nodig hebt!

Ik ben benieuwd wat jullie van het artikel vinden!

Bellesa: https://www.bellesqa.nl/5-manieren-om-te-multitasken-terwijl-jij-squat/

WIth Love,

Olivia

Life Must Be Fabulous

Reacties: 2e gastblog artikel online! Multitasken en squatten

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht