2015 is coming

Lieve beauty's,

31 december 2014... De laatste dag van het jaar.

2014 was voor mij één van de slechtste jaren in mijn leven. Dus 2015 kan bijna niet slechter worden... Ik ga nu niet over die ellende schrijven want dat doe ik al genoeg op deze blog.... Ik heb ook leuke dingen meegemaakt dit jaar. Ik ben in een prachtig land geweest, Suriname. Ik wil nog zeker terug om mijn reis daar af te maken en te genieten van de prachtige natuur en de rust die ik daar heb ervaren. Ik heb ontdekt wie mijn echte vrienden zijn. Dat is altijd fijn om te weten. Ik heb twee hele fijne echte vriendinnen erbij gekregen die ik wel kende als kennis maar die mij op bijzondere wijze door dit jaar heen hebben gesleept. Mijn dank is zeer groot en jullie zijn daadwerkelijk echt vriendinnen. Bedankt! Ik heb fantastische nieuwe mensen ontmoet in het revalidatiecentrum. Ik leer mezelf echt kennen (best wel handig....). Ik heb geleerd om te genieten van de kleinere dingen. Ik leer te leven in het hier en nu. Ik heb mindfulness ontdekt en dat is echt iets waar ik me heel erg goed bij voel. Ik heb hierdoor ook geleerd om me beter te ontspannen, ook daar ben ik nog steeds mee bezig en ik leer steeds meer nieuwe dingen. Ik heb enorm genoten van het opgroeien van mijn lieve hondje. Ze is in november dit jaar één geworden en ze is voor mij een enorme steun. En ik ben natuurlijk begonnen met deze blog, nu ongeveer 6,5 maand. Ik kan lekker van me af schrijven en dat helpt me erg goed. Ik heb op instagram bijna 1.000 volgers.... 1K.. hoe gaaf is dat in zo een korte tijd! Ik ben er heel erg trots op en had echt werkelijk niet verwacht dat er ook maar iemand mijn blog zou gaan lezen. Ik hoop heel stiekem dat die laatste vijf volgers zich vandaag aanmelden op mijn instagram want dan ga ik gewoon met 1K naar 2015. Mijn blogstatistieken liegen er in de maand december niet om. Ik heb een heus record aan lezers... Ruim 13.500 beauty's zijn op mijn blog komen kijken de afgelopen 30 dagen en er waren ruim 3.500 unieke bezoekers. Ik vind dit echt gaaf. Jullie hebben wel een beetje mijn jaar goedgemaakt hoor! Ook al ken ik jullie niet persoonlijk (sommigen inmiddels wel... ook nieuwe vriendschappen) jullie voelen wel als een soort klankbord. De leuke gesprekken die ik met jullie heb, de lieve reacties die ik krijg, het medeleven, pep talks als ik me rot voel. Ik kan niet omschrijven wat dit met me doet. Het motiveert me nog meer om mijn blog goed bij te houden. Ik kan niet lang achter elkaar schrijven en daarom kan ik niet dagelijks artikelen plaatsen maar ik heb gemerkt dat dit helemaal niet uitmaakt. Jullie zijn in één woord:  FANTASTISCH!

In de 2015 ga ik keihard werken aan mezelf, in het revalidatiecentrum en thuis. Het zal waarschijnlijk wederom een pittig jaar worden met ups & downs maar dat is eenmaal zo. Ik sta ervoor open. Ook de downs. Daar leer ik van. Ik heb 2016 als doel gesteld dat dat helemaal mijn jaar gaat worden. Over dit heb ik gisteren geschreven in de categorie "het leven", klik hier om naar mijn artikel Up-Close-and-Personal toe te gaan.

Vanavond ga ik naar een vriendin toe waar we met een groepje meiden gezellig de jaarwisseling gaan vieren. Ik heb er zin in. Ik ben niet zo dol op vuurwerk, leuk om naar te kijken maar ik durf nog geen rotje af te steken hihi! Ik hou het bij sterretjes! Lezers die wel met vuurwerk aan de slag gaan.... Doe asjeblieft voorzichtig.

Ik wens jullie een feestelijke jaarwisseling, een gezond, liefdevol, gelukkig nieuwjaar.

Enjoy!

XoXo Olivia

Life Must Be Fabulous

 

Reacties: 2015 is coming

Gelukkig nieuwjaar!

Hi girl! Ik wens je alle goeds in 2015. :) Ik hoop dat je ooit weer eens terug kan naar Su! Het lijkt mij een geweldig land, met zoooooveeeel lekker eten, hihi. Het is fijn om te lezen dat je jezelf weer beter hebt leren kennen, en wie er voor je klaar staan in tegenspoed. Wat valt het altijd toch weer vies tegen he?! Maar meid, ik geloof in je!! Je kan het, stap voor stap. Niet te snel willen , alles op z'n tijd en dan kom je er echt wel!!!! XXXX

Nieuw bericht