15 vragen die niemand stelt TAG met Farah van Beautybyfaar

Lieve beauty's,

In de week voor kerst had ik met Farah van Beautybyfaar afgesproken. We hadden al een tijdje gezellig contact via de app en we wonen beide in Amsterdam. We dachten laten we gezellig afspreken! En gezellig was het! Over de whats-app hadden we besproken dat het misschien leuk was om een tag op te nemen. Ongeveer een half uur voordat Farah weer zou worden opgehaald bedachten we ons dat we het nog niet hadden gedaan hihi... We waren op dat moment al zeker 3,5 uur gezellig aan het kletsen! Dussss de video is een beetje snel snel opgenomen maar we hebben wel erg veel lol gehad.

Lieve Farah, ik hoop dat ik je snel weer zie! Vond het supergezellig! En je bent echt een hele leuke meid. Lieve volgers, als jullie Farah nog niet kennen (wat ik me bijna niet kan voorstellen), neem dan absoluut een kijkje op haar instagram: beautybyfaar en op haar blog: Beautybyfaar !!

We hebben de Tag: "15 vragen die niemand stelt" gedaan. Zie de video hieronder.

Klik hier als je de video niet kunt zien.

Klik hier om de video te zien op het YouTube kanaal van Farah.

With Love, 

Olivia

Life Must Be Fabulous

Reacties: 15 vragen die niemand stelt TAG met Farah van Beautybyfaar

Leuk

Leuke meiden! Kan me er wel iets bij voorstellen hoe leuk de meeting was! ;-) Xxx

Re:Leuk

Hihi thanks lieve Mandy. Ik ben van plan om in 2014 een kleine meeting te organiseren! Hopelijk kunnen we dan met meer mensen gezellig lachen hihi! Alvast een gezellige jaarwisseling toegewenst!
XoXo Olivia

snel weer afspreken :)

Hey schat, ik vond het ook super gezellig. En de video is leuk geworden ondanks dat het een beetje gehaast moest. We zien elkaar gauw weer! Je bent echt een schatje maar dat weet je wel he xxx

Re:snel weer afspreken :)

Tot snel lieverd. Was echt gezellie!!!! En jij bent ook een schatje!!! Veel plezier morgen met oud&nieuw! Liefs XoXo Olivia

Nieuw bericht