Unboxing, mijn bestelling bij Miss Lipgloss

Afgelopen week was ik op zoek naar Batiste droogshampoo. Ik kwam terecht op de webshop van Misslipgloss. Ik kende haar website natuurlijk wel maar ik wist niet dat ze ook een webshop heeft. En wat voor één! Het is dat net de dag ervoor een Sleek oogschaduwpalet bij de Boozyshop had besteld maar ook zij verkoopt dit fijne merk. De website ziet er leuk uit en is eenvoudig in gebruik. Daar hou ik van, simpel maar wel mooi en met de typische MissLipgloss kenmerken. Ook valt me op dat ze veel producten verkoopt waarvan de inhoud op natuurlijke basis is gemaakt. Ook dat spreekt me aan.

Ik was natuurlijk helemaal lyrisch gisteren toen mijn extensions van Luxury for princess door de pakketbezorger werden gebracht maar ook mijn fijne bestelling van MissLipgloss kwam binnen en ook daar ben ik enorm enthousiast over.

De producten kwamen in een normale doos maar wel met een tape met de print die herkenbaar is van de websites van MissLipgloss. Wat ik ook leuk vond is dat er een kaartje bij zat, hij leek handgeschreven maar was wel gedrukt maar het maakt het toch wat persoonlijker. De boodschap die er op stond vond ik ook leuk!

De bestelde producten:

De Batiste droogschampoos, ik kon natuurlijk niet kiezen dus ik heb er twee gekozen. De XXL Volume omdat ik van volume houd en de Dry shampoo Wild omdat ik de fles zo leuk vond. De laatste is een limited edition, normaliter koop ik dat niet omdat ik het dan niet nogmaals kan kopen als hij me erg bevalt. Dit keer heb ik het toch gedaan :-).

Ik ga deze droogshampoos zeker nog reviewen, ook in vergelijking met de Andrelon droogschampoo die ik normaal gesproken gebruik. Ik heb echter gisteren mijn haar gewassen dus de review komt met een paar weken als ik ze goed heb kunnen uitproberen. In ieder geval heb ik wel even beide flessen geroken en de droogshampoos ruiken echt heerlijk!

De Miyo fresh face fluid foundation. Ik wilde eens wat anders proberen qua foundation dan de producten die ik normaal gebruik. Miyo is een merk waar ik wel eens van had gehoord maar de ik niet kende. Daarom dacht ik laat ik deze eens gaan proberen. Ik heb hem vandaag gebruikt en ik ga morgen een review plaatsen onder de kop Reviews. De tube is wat kleiner als ik had verwacht. De foundation ruikt lekker. Hierover morgen meer!

De Balm Balm body bath en body oil. Een olie die je zowel in bad kunt gebruiken als op je droge huid kunt spuiten. Hij ruikt heerlijk en geeft een kalmerend effect. De olie heb ik gisteren na het douchen en voor het slapen gaan op mijn huid gespoten. Ik heb dit keer geen bodylotion gebruikt. Ik ben benieuwd wat het voor mijn huid doet. Hij ruikt in ieder geval zeer fijn en hij smeert ook heerlijk op de huid. Vooralsnog ben ik hier erg blij mee!

En hier het leuke kaartje dat bij de bestelling zat.

Mijn eerste indruk is goed en ik ben blij met de producten die ik heb ontvangen. De producten zaten goed ingepakt zonder overbodig materiaal. Ik denk dat MissLipgloss er een nieuwe klant bij heeft in haar webshop!

With Love,

 

Life Must Be Fabulous

 

Reacties op onderwerp: Unboxing, mijn bestelling bij Miss Lipgloss

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht