Handig: de Powerbank!

Lieve beauty's,

De meeste beauty's zijn veel bezig met hun telefoon, we leggen alles vast met onze camera, we lezen blogs in bed, we zijn bezig met versturen en bewerken van foto's etc. Je batterij kan dan nog wel eens snel leeg raken. Als je thuis ben is dat geen probleem, je legt hem in de lader. Maar als je weg bent is het niet zo handig. Een lege batterij dat willen we niet! Gelukkig worden de telefoons steeds zuiniger. Ik heb een Samsung S5 en ik heb zelfs een functie hierop (de energie spaarstand) die ervoor zorgt dat als ik hem inschakel alles in zwart/wit komt en ik alleen nog kan appen, facebooken, instagrammen, sms-en en bellen. Ik kan zelf kiezen welke apps ik in de energie spaarstand wil behouden. Hoe meer apps hoe meer batterij hij alsnog verbruikt maar wel minder als in de normale stand. Ik haal mijn huis dan meestal nog wel.

De Powerbank

Nu was ik bij het postkantoor en ik zag hem liggen, de "powerbank" voor EUR 6,95. Hij was er ook nog een slag groter voor EUR 9,95. Ik heb voor de kleine gekozen omdat deze je batterij één keer volledig kan opladen. De grotere is twee keer zo groot en laadt je batterij maximaal anderhalf keer op. Dus dan vind ik persoonlijk het kleine formaat wat handiger voor in mijn handtas. Mijn vriendin had de powerbank gekocht bij de Hema, ze was er erg enthousiast over. Nu ik hem zag liggen bij het postkantoor dacht ik, die neem ik mee! Hij laadt nu op via mijn telefoonoplader maar ik kan hem ook via de pc opladen. Als de batterij van mijn mobiele telefoon dreigt leeg te gaan en ik ben niet thuis, dan kan ik de powerbank aansluiten en dan laadt de batterij automatisch op. Hoe handig is dit? Er waren bij het postkantoor verschillende kleuren: wit, zwart, roze, groen en blauw. Ik heb voor een witte gekozen. Ik begreep van mijn vriendin dat ze bij Hema ook verschillende kleuren hebben. Ik meen dat ze bij Hema EUR 9,95 kosten. Als het goed is ga ik morgen naar de Hema. Ik hoop dat ik eraan denk om het te checken hihi!

Het kabeltje dat bij de Powerbank wordt geleverd past in ieder geval op de Samsung S5. De meneer van het postkantoor vertelde dat je ook de i-phone ermee kunt opladen maar dan moet je de usb kabel van de I-phone in de USB poort doen.

Ik ben benieuwd hoe hij gaat bevallen en hoe snel mijn telefoon gaat opladen. Volgende week start mijn poliklinische traject in het revalidatiecentrum. Dan ben ik dagdelen van huis weg. Dus dat betekent dat ik het mooi kan gaan proberen. Ik hou ervan om tussendoor muziek te luisteren etc. Dat kost natuurlijk batterij!

Ken jij de powerbank? Heb je hem ook? Wat vind je ervan?

 

With Love,

Olivia

Life Must Be Fabulous

 

Reacties: Handig: de Powerbank!

geen lampje

Ik heb 'm net gekocht en in de oplader gestopt. Alleen ik zie nergens een lampje branden?! Help?!

Re:geen lampje

ik heb ook geen lampje!!!! hoe kan dit? heb hem zelfs al geruild en een nieuwe gekregen bij hema maar nog steeds geen lampje!

Re:Re:geen lampje

Bij mij ook geen lampje.....? Oemand een idee hoe dit kan en doet hij het dan wel?

Powerbank

Erg handige en makkelijke review over wat een Powerbank precies inhoud! Meteen even gedeeld met de mensen die er nog niets van wisten!

Powerbank

Hoi Olivia,
Wat een handige tip. De Powerbank komt zeker op mijn lijstje!
Liefs

Re:Powerbank

Hi Michelle,

Leuk dat je reageert! Handig he? Mijne is net helemaal opgeladen en gaat zo hup mijn handtas in, ik ben erg benieuwd hoe hij is in gebruik en of hij werkt zoals er staat geschreven. Als ik hem een tijdje in gebruik heb schrijf ik er misschien nog wel een review over!
XoXo Olivia

Nieuw bericht